جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/  بازدید اعضای دبیرخانه کنگره جهانی مقابله با جریان های افراطی تکفیری از خبرگزاری حوزه

حوزه/ امروز در رسانه رسمی حوزه های علمیه به دنبال مطالبه گری، جریان سازی و ... هستیم تا بتوانیم اثرگذاری بیشتری در عرصه های گوناگون داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته پیش از ظهر امروز در نشست با حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن زمانی و مسئولان «دبیرخانه کنگره بین المللی نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی» و «دبیرخانه کنگره جهانی مقابله با جریان های افراطی تکفیری» که در حاشیه بازدید از رسانه رسمی حوزه برگزار شد، اظهار داشت: تاریخ رسانه حوزه به 15 سال قبل بر می گردد که این فعالیت رسانه ای با هفته نامه افق حوزه آغاز و با راه اندازی خبرگزاری حوزه به کار خود ادامه داد و خوشبختانه امروز این رسانه با دو بال «هفته نامه افق حوزه» و «خبرگزاری حوزه» در حال فعالیت های رسانه ای است.

وی ابراز داشت: امروز در رسانه رسمی حوزه های علمیه به دنبال مطالبه گری، جریان سازی و ...  هستیم تا بتوانیم اثرگذاری بیشتری در عرصه های گوناگون داشته باشیم.

مدیر اطلاع رسانی و رسانه حوزه خاطرنشان ساخت: یکی از فعالیت های رسانه رسمی حوزه، راه اندازی پویش های گوناگون با عنوان هایی همچون «ما را نقد کنید»، «صریح و بی پرده با آیت الله اعرافی»، «من و حاج آقا» و ... بوده که خوشبختانه استقبال مناسبی از آن صورت پذیرفته و در این خبرگزاری منتشر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین برته تصریح کرد: هفته نامه افق حوزه نیز در کنار اطلاع رسانی از اخبار و اطلاعات روز حوزه، ویژه نامه های مختلفی را به مخاطبان خود عرضه می کند که «پا به پای آفتاب»، «در مسیر نفر»، «حکیم الهی»، «بهجت عارفان»، «اربعین» و ... از جمله آن بوده است.

گفتنی است در این نشست، حسن صدرایی عارف، سردبیر خبرگزاری حوزه نیز گزارشی از فعالیت ها و برنامه های خبرگزاری حوزه ارائه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha