پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رئیس مرکز برنامه ریزی و ارزیابی مرکز خدمات حوزه

حوزه/ رئیس مرکز برنامه‌ریزی و ارزیابی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه از برگزاری سی و سومین همایش مدیران این مرکز در پایان هفته جاری در قم خبر داد.

رحمان یاسی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با اعلام این خبر گفت: همایش مدیران مرکز خدمات با حضور مدیران کل، معاونان، مشاوران ستادی و مدیران استانی این مرکز از 18 تا 20 مهرماه در قم برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: موضوع اصلی این همایش هدفمندی خدمات و توانمندسازی خانواده‌ها است که در قالب جلسات توجیهی و آموزشی و کارگاه پرسش و پاسخ، بررسی و تبیین می‌شود.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و ارزیابی مرکز خدمات افزود: مانند همایش‌های گذشته نشستی صمیمی میان رئیس مرکز خدمات و مدیران استانی این مرکز برگزار خواهد شد و در این جلسه مشکلات و ملاحظات مدیران استانی مطرح شده و بعد از همایش دسته‌بندی می‌شود و برای حل‌وفصل به واحدهای مختلف ارجاع خواهد شد.

وی تصریح کرد: در بخش‌های مختلف همایش، چند نفر از اعضای هیئت مدیره مرکز خدمات به عنوان سیاست‌گذاران ارشد سازمان به سخنرانی خواهند پرداخت.

یاسی گفت: موضوع ساختمان‌های اداری مرکز خدمات به‌صورت پنل تخصصی با حضور معاون منابع انسانی و مالی، معاون مسکن، رئیس مرکز برنامه‌ریزی و ارزیابی و ذیحسابی مرکز برگزار خواهد شد و در این پنل مشکلات مراکز استانی درباره این موضوع بررسی می‌شود.

وی افزود: برگزاری پنل های تخصصی واحدهای مختلف ستادی از دیگر بخش‌های این همایش است و در این پنل ها مشکلات مراکز استانی به صورت تخصصی بررسی می‌شوند و مدیران ستادی پاسخگوی مدیران مراکز استانی در موضوعات مختلف خواهند بود.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و ارزیابی مرکز خدمات گفت: سخنرانی یکی از اساتید برجسته اخلاق قم و یکی از شخصیت‌های آگاه به مسائل روز با موضوع‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و همچنین سخنرانی رئیس مرکز خدمات در مراسم اختتامیه، از دیگر بخش‌های این همایش است.

وی با بیان اینکه هدفمندسازی خدمات، جهت‌گیری کلان و اصلی مرکز خدمات در سال‌های اخیر بوده، افزود: مرکز خدمات با این جهت‌گیری به دنبال چارچوب مند کردن هرچه بیشتر و مهندسی خدمات با رویکرد فعال سازی هرچه بیشتر طلاب و روحانیان در مسر تحقق رسالت حوزه است.

یاسی بیان کرد: توانمندسازی خانواده‌ها نیز با توجه به مشکلات معیشتی متعدد جامعه هدف و عدم امکان پرداخت‌های مالی قابل توجه به ایشان به‌عنوان یک رویکرد اساسی و مهم در دستور کار مرکز قرار گرفته است.

وی با اشاره به شعار سال مرکز خدمات «منسجم، جهادی، و اثربخش در خدمت و پیشرو در توانمندسازی خانواده‌ها» گفت: برای فرهنگ‌سازی این شعار، فضاسازی‌های بصری در همایش از سوی روابط عمومی مرکز انجام خواهد شد و همچنین پرسش‌نامه‌هایی برای پیگیری هرچه بهتر محورها میان واحدهای ستادی و صفی توزیع و سپس جمع‌آوری‌شده است که هم‌اکنون در حال تحلیل و جمع بندی است.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و ارزیابی مرکز خدمات گفت: اثربخشی خدمات به‌عنوان یک مفهوم اساسی علاوه بر پیگیری از طرف واحدهای مختلف سازمانی، گره خوردگی مفهومی جدی با مبحث هدفمندی خدمات دارد که امیدواریم ماحصل کارگاه‌هایی که در همایش برگزار خواهد شد ارائه خدمات هرچه مؤثرتر در این محور به سربازان حضرت ولی‌عصر(عج) باشد.

 

انتهای پیام/ 313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha