پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024

امام جمعه ماکو با تاکید بر این که علمای شیعه در طول تاریخ با به خطر انداختن جان خود ، اسلام و تشیع را حفظ کرده اند، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر مردم به معارف دینی نیازمند هستند و باید منابر پر محتوا مردم را به مساجد جذب کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام سید محمد هاشمی، ظهر امروز در همایش روحانیون این شهرستان که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حسینیه ثارالله برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی محصول جانفشانی علما و روحانیت است و در طول تاریخ علما با به خطر انداختن جان خود اسلام و تشییع را حفظ کردند و امروز هم باید مهمترین مسئله در بین علما حفظ وحدت باشد که باعث تحکیم انقلاب خواهد شد.

امام جمعه ماکو افزود: روحانیت امروز وظیفه دارد تا دستاوردهای انقلاب را به مردم تبیین کند، چرا که دشمن به دنبال این است که نظام را ناکارآمد و شکست خورده نشان دهد، خدمات انقلاب به مردم و جامعه باید به نحو احسن تبیین شود و نقشه‌های دشمن هم به مردم روشن شود.

وی بیان داشت: نباید از منابر و تبلیغ دین غفلت کرد؛ امروز بیش از هر زمان دیگر مردم به معارف دینی نیازمند هستند و باید منابر پر محتوا مردم را به مساجد جذب کند و روحانیت وظیفه دارند شبانه روز وقت خود را جهت تبلیغ دین صرف نماید و اسلام را تبلیغ کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha