جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان ملت ایران بدانند که اولویت جدی ملت ایران در تمام عرصه های مختلف دشمن شناسی و مبارزه با توطئه های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه شهرستان تاکستان، گفت: انقلاب اسلامی از ابتدا خار چشمی در چشم دشمنان بوده است و همواره در تلاش برای زانو در آورده این نظام بودند ولی به لطف خدا انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام به پیروزی رسید و در ادامه به دست خلف صالح ایشان دستاوردهای بزرگی را کسب کرد.

وی خاطرنشان کرد: جوانان مومن و انقلابی با تکیه بر ایمان به خدا و تحت فرمان رهبر معظم انقلاب ایران اسلامی را به قله های افتخار رسانده اند.

امام جمعه شهرستان تاکستان تصریح کرد:  امروز به برکت ایثار جوانان و خون هزاران شهید در میان کشورهای منطقه ایران اسلامی جزیره امن و ثبات است، چرا که استکبار جهانی در ۳۸ سال گذشته با توطئه، تحریم و تهدید همواره در تلاش برای مقابله با ایران اسلامی بوده ولی تاکنون موفق نشده است.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی بیان کرد: مردم ایران اسلامی علیرغم وجود برخی مشکلات در زندگی که باید رفع شود نشان دادند که با همه فشارها و تهدیدات هنوز به اهداف انقلاب پایبند و علاقه مند هستند.

وی تصریح کرد: امروز ایران نقش عمده ای را در تحولات و معادلات جهان ایفا می کند و این نقش بزرگ ناشی از استکبارستیزی و زیر بار ظلم نرفتن و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان ملت ایران بدانند که اولویت جدی ملت ایران در تمام عرصه های مختلف دشمن شناسی و مبارزه با توطئه های دشمنان است.

امام جمعه شهرستان تاکستان بیان کرد:  تهدید رؤسای جمهور آمریکا در طول انقلاب اسلامی و در برهه های مختلف معلول ترس آن ها از عظمت ملت ایران است و همه دنیا شاهد هستند که چگونه در اجتماع باشکوه بسیجیان  پاسخ دندانشکنی به تهدید و اظهارات رئیس جمهور آمریکا دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha