چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام جمعه نکا

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز نیز ملت بزرگ ایران با رهبری عالمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری همه مشکلات و بحران ها را پشت سر خواهند گذاشت، گفت: مسؤولان به جای شعار دادن گوش به فرمان رهبری نظام باشند و در جهت تحقق منویات و مطالبات ایشان تلاش ها را بیشتر کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی عضو شورای حوزه علمیه مازندران، امشب در دیدار جمعی از مسؤولان شهرستان نکا به سخنان مهم چند روز اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با بسیجیان اشاره کرد و گفت: ایشان در این دیدار بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت نسل جوان در بخش های مختلف کشور تأکید کردند.

وی با بیان این که همان طور که رهبری فرمودند جوانان برای ما مشکل نیستند، بلکه حل مشکل هستند، افزود: اگر مدیریت درستی داشته باشیم نسل جوان برای یک کشور مشکل نیست بلکه حل مشکل است و مسؤولان باید بتوانند از این کلید برای حل مشکلات استفاده کنند.

امام جمعه نکا با اشاره به این که در حال حاضر هم نقدینگی و هم نسل جوان در کشور وجود دارد، گفت: مسؤولان باید هنرمندانه این دو ظرفیت مهم را به هم پیوند بزنند تا بتوانند یک تحول مهم اقتصادی در کشور ایجاد کنند.

وی با بیان این که متأسفانه نقدینگی موجود در کشور در بخش هایی نظیر مسکن، ارز و خودرو بحران ایجاد می کند، ادامه داد: باید به گونه ای مدیریت کنیم که این نقدینگی در مسیر صحیح یعنی تولید و اشتغال اداره شود.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که متأسفانه آن طور که شایسته بود مسؤولان از ظرفیت اقتصاد مقاومتی به خوبی در کشور استفاده نکردند، گفت: مسأله اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری فرمودند بر روی زمین مانده و مسؤولان نتوانستند به خوبی از ظرفیت آن در کشور استفاده کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ظرفیت های ارزشمندی در کشور وجود دارد که می تواند اقتصاد ملی را تقویت کند، گفت: مسؤولان باید به گونه ای از پتانسیل های موجود استفاده کنند که اقتصاد ملی کشور در برابر تحریم های دشمن دچار مشکل نشود.

وی با تأکید براین که اقتصاد ملی کشور می تواند تحریم را شکست دهد، ادامه داد: شکست تحریم به معنای شکست آمریکا است و آمریکا باید با این شکست یک سیلی دیگر از ملت ایران بخورد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که شکست در برابر ملت بزرگ ایران مسأله تازه ای برای آمریکایی ها نیست، افزود: دولتمردان آمریکایی چهار دهه است که همه توان خود را به کار گرفتند، اما همواره با ایستادگی و مقاومت ملت ایران شکست خوردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز نیز ملت بزرگ ایران با رهبری عالمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری همه مشکلات و بحران ها را پشت سر خواهند گذاشت، گفت: مسؤولان به جای شعار دادن گوش به فرمان رهبری نظام باشند و در جهت تحقق منویات و مطالبات ایشان تلاش ها را بیشتر کنند.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که آمریکایی ها نمی توانند خواسته های نامشروع خود را به ملت بزرگ ایران تحمیل کنند، بیان داشت: این ملت با تکیه بر توان و ظرفیت داخلی در برابر زیاده خواهی های آمریکا و دیگر کشورهای غربی خواهند ایستاد و از حقوق خود دفاع می کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha