جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه بوشهر

حوزه/ حجت الاسلام خدری، خدمت به مردم را « نعمت» و «عبادت» دانست و تصریح کرد: کار اگر با هدف و نیت خدمت به مردم باشد همان جا می تواند مسجد و عبادتگاه شخص باشد و در روایات به این مسئله اشاره شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، در جلسه تودیع و معارفه مدیر آب و فاضلاب شهر چغادک، خدمت به مردم را از نعمات نظام برشمرد و گفت: این مردم نجابت دارند و مستحق بهترین ها هستند، بنابراین هرکاری که از دستمان برآید برای رفاه حال آنها انجام می دهیم. مردم هم قطعاً قدردان تلاش ها و زحمات مسئولان و مدیران هستند.

وی، همچنین خدمت به مردم را یک نعمت و عبادت دانست و تصریح کرد: خدمت به مردم اثرات معنوی و انسانی و برای رسیدن به کمال موثر است؛ کار اگر با هدف و نیت خدمت به مردم باشد همان جا می تواند مسجد و عبادتگاه شخص باشد و این مساله در روایات به آن اشاره شده است.

حجت الاسلام خدری، پاسخگو بودن را یکی از وظایف مسئولان نسبت به مردم عنوان کرد و اظهار داشت: مردم ما از مسئولان انتظار پاسخ دارند و میز خدمت مکان خوبی است که می توان از آن برای پاسخگویی به مردم استفاده کرد.

وی با تاکید بر لزوم اصلاح الگوی مصرف، گفت: بسیاری از مسئولان برای حل مشکل کم آبی پای کار آمدند و نگذاشتند این مساله به یک بحران تبدیل شود.

گفتنی است، در این آیین با اهدای لوح تقدیری از زحمات و تلاش های عباس زادگان مدیر سابق آبفا تقدیر و  فرهمند به عنوان مدیر جدید آبفا شهر چغادک معرفی شد.

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha