سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
خواهران- مدرسه یزدانشهر

حوزه/ ایران امروزه یکی از قدرتمندترین تجهیزات نظامی منطقه را در اختیار دارد و این امر از دستاوردهای خون شهداست.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت‌الاسلام غلامرضا عرب، مسئول امور روحانيون سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، در جمع طلاب و اساتي مدرسه علميه صالحات فولادشهر بيان داشت: قبل از انقلاب تمام دنيا حتي كشورهاي اروپايي زير سلطه دو قدرت بزرگ يعني امريكا و شوروي قرار داشت و با شكل گرفتن انقلاب اسلامي كه شعارش نفي سلطه غرب و شرق بود، اين دو قدرت تصميم به نابودي قدرت جديد گرفته و سعي در نابودي و متلاشي شدن اين قدرت را داشتند و با يكديگر تباني كردند كه چطور آن را ساقط كنند و از ترور گرفته تا كودتا و جنگ، همه را استفاده کردند.

وی ادامه داد: با تحميل شدن جنگ بر ايران، افراد شاخصي در اين راه شهيد شدند و اين بهايي براي هدف مقدس ما بود، مثل امام حسين(ع) كه بهترين مخلوقات بود و براي ماندگاري اسلام‌شهید شد.

 مسئول امور روحانيون سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، خاطر نشان کرد: بايد براي شهيد شدن و اينكه شهادت نصيبمان گردد، ويژگي خاصي داشته باشيم، بايد قدر اين انقلاب و خون هايي كه برای آن داده شده و زحمت هايي كه پاي آن كشيده شده را بدانيم .

وی با تاکید بر اینکه چندين هزار شهيد تقديم انقلاب شد، اظهار کرد: هنوز هم حتي در سالگرد جنگ تحميلي داريم در حوادث تروریستی خون مي دهيم و شهید تقدیم این راه مقدس می کنیم.

حجت الاسلام عرب به دستاوردهاي انقلاب اشاره نمود و افزود: پس از باور داشتن قدرت خداوند و توكل بر او، بدانيد كه در صنايع دفاعي تحول عظيمي در كشورما رخ داده است. كشوري كه قبل از انقلاب قادر به ساخت حتي سيم خاردار نبود، امروز در صنايع دفاعی ساخت و صادرات را داريم  و در زمینه موشكي جزء چند كشور برتر جهاني هستيم .

وی تاکید کرد:  در توليد زير دريايي جزء كشورهاي معدود جهان هستيم و با داشتن این نعمت های الهی در زمان حال توانستیم تماميت ارضي کشور را حفظ کرده  و در جنگ يك وجب از خاك ما توسط دشمن تصاحب نشد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha