جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اربعین

معاون امور طلاب و دانش آموزختگان حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به آمار ثبت نام کنندگان گفت: تا امروز ۱۲۰ نفر از طلاب حوزه علمیه در سامانه خروج از کشور ثبت نام کرده و مجوّز خروج خود را دریافت کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام حامد بردستانی، امروز در نشست با مدیر و معاونان حوزه علمیه استان بوشهر از آمادگی طلاب بوشهر برای حضور در حماسه اربعین حسینی خبر داد و گفت: طلاب حوزه علمیه استان همچون سال های گذشته حضور پرشور و گسترده ای را در اربعین حسینی خواهد داشت.

معاون امور طلاب و دانش آموزختگان حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به آمار ثبت نام کنندگان، افزود: تا امروز 120 نفر از طلاب حوزه علمیه در سامانه خروج از کشور ثبت نام کرده و مجوز خروج خود را دریافت کرده اند.

مسئول امور ایثارگران حوزه علمیه استان بوشهر همچنین از برگزاری دومین جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای روحانی خبر داد و گفت: این جلسه با حضور مسئول بسیج طلاب استان برگزار شد که یکی از مصوبات این جلسه جمع آوری اطلاعات شهدای روحانی استان و ایجاد بانک اطلاعاتی از آنها بود.

حجت الاسلام بردستانی دیدار با خانواده شهدای روحانی استان را یکی از برنامه های پیش از برگزاری این یادواره عنوان کرد و با اشاره به زمان برگزاری یادواره شهدای روحانی استان، گفت: بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده این یادواره در اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

وی استان بوشهر را استان شهیدپرور دانست و تصریح کرد: تعداد دوهزار و 121 شهید در استان بوشهر وجود دارد که از این تعداد 30 شهید از قشر روحانیت است؛ همچنین این استان تعداد 90 روحانی رزمنده دارد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha