جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رئیس دانشگاه شهید رجایی

حوزه/ رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی گفت: در برنامه ششم توسعه کشور در برنامه ششم توسعه نیمی از ظرفیت دانش آموزان را رشته های فنی تشکیل خواهد داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حمیدرضا عظمتی و هئیت همراه در دیدار با مدیر حوزه های علمیه طی گزارشی از روند برنامه ها و فعالیت های این دانشگاه در کشور، اظهارداشت: دانشگاه شهید رجایی راهبردی ترین دانشگاه کشور است که امید دارد با تعامل و هم افزایی با حوزه های علمیه منجر به تربیت و ارتقای آموزشی و مهارتی افرادی که آینده کشور را در اختیار دارند شود.

رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از دو هزار واحد دانشگاهی در کشور وجود دارد که تنها دو دانشگاه « فرهنگیان و شهید رجایی » وظیفه تربیت معلم را بر عهده دارند، در این میان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی متولی آموزش دبیران فنی و مهندسین می باشد.

عظمتی افزود: این دانشگاه با سابقه چهاردهه توانسته از طریق کنکور سراسری در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجویان را پذیرش کند و امروز بحمدالله دارای هشت هزار دانشجو و بیش از 230 عضو هیئت علمی و استاد همچنین هشت دانشکده فنی مهندسی می باشد که امید داریم تعداد دانشکده ها را به 9 برسانیم.

وی بیان داشت: توجه به برنامه های فرهنگی، تربیتی، اخلاقی به ویژه راه اندازی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان از افتخارات این دانشگاه می باشد که امید داریم با همکاری حوزه علمیه بتوانیم افتخارات بیشتری را رقم بزنیم.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha