چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی در دیدار پرسنل نیروی انتظامی شهرستان نکا

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه مازندران از نیروی انتظامی به عنوان مظهر عزت و اقتدار نیروهای مسلح کشورمان یاد کرد و گفت: نیروهای مسلح کشور هر دستی که بخواهد امنیت و آرامش ملت ایران را بر هم زند، قطع خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار پرسنل نیروی انتظامی شهرستان نکا با گرامیداشت هفته ناجا، این هفته را فرصت مغتنمی برای تبیین و معرفی صحیح دستاوردهای نیروی انتظامی به اقشار مختلف مردم دانست.

وی با بیان این که سبزپوشان نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت تلاش ها و مجاهدت های بسیاری انجام می دهند، افزود: باید به دلیل تلاش های آنها به منظور ایجاد امنیت پایدار در کشورمان تقدیر و تشکر کنیم.

امام جمعه نکا از نیروی انتظامی به عنوان مظهر عزت و اقتدار نیروهای مسلح کشورمان یاد کرد و گفت: اگر تلاش های شبانه روزی این افراد نباشد دشمن امنیت داخلی ما را با مشکل مواجه خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین با اشاره به این که ایران اسلامی با تکیه برتوان داخلی و ملت مقاوم و نیروی مسلح مقتدر از امنیت کامل برخوردار است، خاطرنشان کرد: امروز نیروی انتظامی حافظ امنیت کشور و مظهر اقتدار نظام اسلامی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نماد دینداری و ولایت مداری هستند، افزود: پلیس کشورمان با تکیه بر ارزش های دینی و انقلابی خود را نسبت به سایر نیروهای نظامی کشورهای دیگر متمایز کرده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی همه توان خود را برای ایجاد ناامنی در کشورمان به کار گرفته اند، گفت: اما هوشیاری کامل نیروهای مسلح کشورمان مانع از تحقق توطئه های دشمنان در داخل کشور شده است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که نیروهای نظامی کشورمان همه تحرکات دشمن را رصد می کنند، افزود: معاندان انقلاب باید بدانند که کوچکترین تحرک آن با پاسخ محکم جمهوری اسلامی ایران همراه خواهد بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که جمهوری اسلامی در حوزه امنیت با کسی تعارف و مماشاتی ندارد، گفت: نیروهای مسلح کشور هر دستی که بخواهد امنیت و آرامش ملت ایران بر هم زند قطع خواهند کرد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که علیرغم وضعیت و شریط بحرانی کشورهای اطراف، اما به برکت تلاش های شبانه روزی نیروهای نظامی و امنیتی، کشورمان از یک امنیت مناسبی برخوردار است، تصریح کرد: دشمن بدانند تا زمانی که نیروهای نظامی و امنیتی ما هوشیار و بیدار هستند آنها نمی توانند کوچکترین قدمی علیه کشورمان بردارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha