سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که عظمت حسینی موجب عصبانیت دشمنان و بدخواهان اسلام ناب شده است، گفت: دشمنان اهل بیت(ع) باید نظاره گر این حرکت عظیم و میلیونی باشند، چون دوستان اهل بیت(ع) با اقتدار در صحنه دفاع از دین حضور دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در جلسه ستاد اربعین بر ضرورت فراهم کردن همه بسترهای لازم به منظور برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم معنوی تأکید کرد.

وی با بیان این که اربعین عشق و دلدادگی امت اسلامی به ویژه شیعیان نسبت به امام حسین(ع) است، افزود: در این روز با عظمت میلیون ها انسان عاشق از سراسر جهان با پای پیاده به سمت بارگاه ملکوتی سید و سالار شهیدان روانه می شوند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به این که چنین اجتماع عظیمی در دنیا وجود ندارد، خاطرنشان کرد: این حضور میلیونی نمایشی از عزت و اقتدار ملت ها نسبت به امام حسین(ع) است.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که حضور مردم عاشق از سراسر جهان در اجتماع اربعین حسینی نشان می دهد که فرهنگ حسینی هر روز در حال گسترش یافتن است، تصریح کرد: علیرغم تلاش و سرمایه گذاری دشمن برای کمرنگ کردن این حضور شاهد عظمت یافتن هر سال این مراسم معنوی هستیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که به برکت نورانیت اهل بیت(ع) به ویژه امام حسین(ع) فرهنگ حسینی هر روز بیشتر در سطح جهان در حال گسترش است، افزود: باید از همه ظرفیت ها و امکانات موجود جهت گسترش روز افزون این حرکت عظیم و میلیونی بهره گیریم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که عظمت حسینی موجب عصبانیت دشمنان و بدخواهان اسلام ناب شده، خاطرنشان کرد: دشمنان اهل بیت(ع) باید نظاره گر این حرکت عظیم و میلیونی باشند، چون دوستان اهل بیت(ع) با اقتدار در صحنه دفاع از دین حضور دارند.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که نورانیت اهل بیت(ع) با هیچ قدرتی خاموش شدنی نیست، افزود: امروز ملت های جهان در سایه همین نورانیت حسینی عزتمندانه در صحنه حضور دارند و ذره ای راه و منش حسینی فاصله نخواهد گرفت.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با بیان این که امروز امام حسین(ع) به الگویی ارزشمند برای ملت های جهان تبدیل شده، اظهار داشت: ملت های آزادی خواه جهان با الگوگیری از فرهنگ حسینی در برابر ظلم و استبداد زمانه ایستاده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha