جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شهرک نشینان صهیونیستی به دهکده ای در بیت لحم یورش بردند

حوزه/ دریورش دسته جمعی شهرک نشینان غیرقانونی صهیونیستی به یک دهکده در بیت لحم، اسرائیلی ها از خانه های مردم عکس برداری کرده و مردم را از خراب شدن قریب الوقوع خانه هایشان ترساندند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از imemc، گروهی از شهرک نشینان غیرقانونی صهیونیستی روز گذشته به یک دهکده در شهر الخضر، واقع در جنوب کرانه باختری شهر بیت لحم حمله کرده و اقدام به عکس برداری بی اجازه و ارعاب آمیز از خانه های مردم و همچنین مسجد محلی کردند.

احمد صالح، مدیر روابط عمومی کمیته مردمی مبارزه با دیوار حائل استعماری در شهر الخضر در این باره به خبرنگاران، گفت: این یورش توسط گروهی از شهرک نشینان صهیونیستی انجام گرفت که سرپرست و رئیس شهرک نوی دانیال نیز همراه آنان بود.

شهرک یهودی نشین نوی دانیال، یک منطقه شهرک نشینی است که بر روی زمین های خصوصی مصادره شده از فلسطینیان بنا شده است.

صالح در ادامه افزود: شهرک نشینان ساکنان روستا را ترسانده اند و به آن ها گفته اند که قصد دارند روستا را خراب کرده و یک راه عبوری جدید برای مرتبط ساختن شهرک نوی دانیال یهودیان به جاده الخلیل- بیت المقدس ایجاد کنند.

وی گفت: روستاییان این منطقه پیش از این نیز در معرض تهاجمات و آزار و اذیت های شهرک نشینان صهیونیستی قرار گرفته بودند و اسرائیلی ها بارها و بارها تلاش کرده اند زمین های متعلق به آنان را به بهانه های مختلف مصادره کرده و شهرک هایشان را گسترش دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha