سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 464669
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱
FATF

حوزه/ حجت الاسلام عباسی، امام جمعه شهر قوشجی استان آذربایجان غربی از قاضی پور، نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی، به خاطر مخالفت قاطع با FATF تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام عباسی، امام جمعه شهر قوشجی استان آذربایجان غربی، در نامه ای، از نادر قاضی پور، نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی، به خاطر مخالفت قاطع با  FATF  تقدیر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

آقای قاضی پور نماینده محترم شهر شهید پرور ارومیه

سلام علیکم

در دورانی که دروغ های مکرر سیاستمداران مزدور و نفوذی‌های غرب‌گرا موجب گرانی‌های بی‌سابقه شده و وعده‌های پوچ برجام ، مشکلات مردم و کشور را چند برابر کرده است ،نمایندگان بی‌سوادی که حتی در تلفظ fatf مشکل دارند و به عکس‌های سلفی‌شان با نامحرمان کفار افتخار می‌کنند و به جای عبرت گرفتن از ننگ برجام ،قرار داد ننگین خائنانه‌ای را امضا کردند که موجب سر شکستگی هر ایرانی هست و قطعا نسل‌های آینده به نام چنین کسانی اظهار نفرت خواهند کرد

سرنوشت یک ملت بازیچه هدف‌های پست جناح بازی‌های تازه به دوران رسیده نیست که به این راحتی به آرمان‌های انقلابی شهدا بی مهری می‌شود و یقینا رای به fatf و سند ۲۰۳۰ و امثال آنها رای به ذلت وحقارت ملت ایران است.

ای کاش کسانی که می‌خواهند مثل نوچه‌های سعودی ، گاو شیرده آمریکای جنایتکار شوند به عربستان پناهنده می‌شدند و به نوازش‌های شیطان بزرگ لبخند حماقت می‌زدند، البته کسانی که از مکتب امام حسین( ع ) دورند غیر از شیفته شدن به مزخرفات غرب چاره‌ای ندارند.

بنده به نوبه خویش بر خود وظیفه دانستم که از رای مخالف جنابعالی به این قرارداد به قول خودتان بدتر از ترکمنچای، تشکر وقدر دانی کنم.

و این نوشته و درد دل بهانه‌ای باشد برای اعلام حمایت از رهبر عزیزمان و اعلام برائت از آمریکا ونوچه‌های بزدلش و اظهار تاسف از رای دهندگان موافق.

امام جمعه شهر انقلابی وشهید پرور قوشچی- عباسی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha