شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام عبدالعلی پوراکبر - امام جمعه تنکابن

امام جمعه تنکابن با بیان این که مشکلات اقتصادی در بخش هایی از کشور ناشی از سوء تدبیر مسئولان است، تصریح کرد: باید با اقدامات جهادی از فشار زندگی مردم کاست و کشور را در مسیر رشد اقتصادی قرار داد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام عبدالعلی پور اکبر، امام جمعه تنکابن امروز در دیدار جمعی از مسئولان این شهرستان با اشاره به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع بسیجیان گفت: سخنان حکیمانه رهبری در اجتماع بزرگ بسیجیان نشان از عزت و عظمت ملت ایران و دفاع از انقلاب اسلامی داشت.

وی با بیان این که این حضور حماسی ثابت کرد که ملت ایران با اقتدار در مقابل تحریم ظالمانه آمریکایی‌ها ایستاده است، افزود: با نقش آفرینی جوانان پرشور، مستعد و جهادی می توان به راحتی از مشکلات و سحتی ها عبور کرد.

امام جمعه تنکابن با اشاره به این که دشمنان و بدخواهان انقلاب همه توان خود را به کار گرفتند تا تصویر وارونه ای از ایران اسلامی را در رسانه های نوین و شبکه های اجتماعی نشان دهند، خاطرنشان کرد: این تلاش مذبوحانه دشمن با حضور در صحنه ملت ایران خنثی خواهد شد.

حجت الاسلام پوراکبر با بیان این که همگان باید با هوشمندی فرامین مقام معظم رهبری را نصب‌العین قرار دهند، بیان داشت: این ملت باید در آخرین حلقه توطئه یعنی تحریم با صبر و تحمل و کنترل شرایط سیلی محکم به صورت آمریکا بزنند.

استاد حوزه علمیه مازندران همچنین در ادامه سخنان خود با تبریک هفته نیروی انتظامی، این ایام را فرصت مغتنمی برای تبیین دستاوردها و از خودگذشتگی های سبز پوشان نیروی انتظامی دانست و گفت: پلیس جمهوری اسلامی ایران که در مکتب عاشورایی و علوی درس گرفته مظهر عطوفت و مهربانی با مظلومین و بیچارگان بوده و با برهم زنندگان قانون مقتدرانه برخورد خواهند کرد.

حجت الاسلام پوراکبر در ادامه سخنان خود به نابسامانی اقتصادی در کشور اشاره کرد و با بیان این که متأسفانه این مسئله موجبات نگرانی مردم را فراهم کرده است، افزود: کاهش نرخ ارز نشان داد که می توان با تدبیر و مدیریت صحیح از مشکلات به راحتی عبور کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران بر ضرورت وحدت و همبستگی مسئولان به منظور کاهش مشکلات در بخش های مختلف کشور تأکید کرد و افزود: در همین راستا باید با کسانی که به دنبال اخلال در کشور هستند با قاطعیت هر چه تمام تر برخورد شود.

وی با بیان این که مشکلات اقتصادی در بخش هایی از کشور ناشی از سوء تدبیر مسئولان است، تصریح کرد: باید با اقدامات جهادی از فشار زندگی مردم کاست و کشور را در مسیر رشد اقتصادی قرار داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha