جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی حسینی فر

​حوزه/ نشست هیئت امنای مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) کامیاران با حضور مدیر مرکز خدمات حوزه استان کردستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، نشست هیئت امنای مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) امروز به دعوت حجت الاسلام علی محمدی، امام جمعه شهرستان کامیاران برگزار شد.

در این نشست یک روزه، امام جمعه کامیاران با اشاره به این که خدمت به سربازان امام زمان(عج) ارزش بسیاری نزد خدای متعال دارد، اظهار داشت: خدماتی که مرکز خدمات حوزه علمیه کردستان به طلاب ارائه می دهد، ارزشمند است و کار این مرکز نوعی خدمت به دین اسلام محسوب می شود.

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام علی حسینی فر، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شش ماه این مرکز، گفت: تربیت یک فرایند چند عاملی است و هیئت امنای مدرسه باید بر اجرای دقیق این فرایند نظارت و در اجرا نیز مسئولان را یاری کند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان افزود: نقش اصلی و هدف مرکز خدمات حوزه، پشتیبانی از ماموریت های روحانیت و کاهش مشکلات و دغدغه های طلاب و روحانیون در سطح استان است.

حجت الاسلام حسینی فر در پایان سخنان خود ابراز داشت: مرکز خدمات تلاش می‌کند که طلاب با آرامش بیشتری به امور طلبگی خود از جمله تحصیل، تبلیغ و تحقیق بپردازند.

در پایان این نشست، هر یک از اعضای نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha