چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سیساسی

حوزه/ فرماندار شاهين شهر در جمع بانوان طلبه گفت: دشمنان براي جدا سازي مردم از نظام، به نااميد كردن جوانان از انقلاب روي آورده اند و می گویند هيچ كار مثبتي صورت نگرفته است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، بصیری، فرماندار شاهين شهر، در جمع طلاب مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی نرجس خاتون(س) این شهرستان، گفت: بدخواهان نظام در پي براندازي آن اقداماتي را انجام داده اند از جمله تحميل 8 سال جنگ در شرايطي كه بدترين وضع ممكن در ايران حاكم بود، دشمن تصور كرد مي تواند ايران را همچون گرجستان و ارمنستان تجزيه كند بنابراین صدام را بر عليه ايران تحريك كردند تا در سال 59 به مرز هاي ايران حمله كنند و صدام  هم در مشورت از مستشاران غربي و هم در ابزار نظامي و تجهيزات كاملا مجهز بود.

فرماندار شهرستان شاهین شهر اضافه کرد: از اقدامات دشمن، تهاجم فرهنگي و ناتو فرهنگي است كه در دهه ي 70 و 80 بروز پيدا كرد و اين را مي توان از هشدارها و تاكيدات رهبر معظم انقلاب متوجه شد.

وی، هدف دشمن را تغيير در نظام ايران عنوان كرد و گفت: دشمن اين هدف را آشكارا دنبال مي كند و از پنهان نمودن اين هدف ابايي ندارد و مي گويند اگر بخواهيم به اين هدف برسيم بايد مردم را از نظام جدا نماييم، ولي مردم ايران غيرت دارند، امام حسين(عليه السلام ) دارند و رهبري دارند كه ارشاد مي كند و اين مردم بهترين پشتيبان نظام هستند.

بصيري با اشاره به این که دشمن براي جدا سازي مردم از نظام، از طريق تكنولوژي، به نااميد كردن جوانان از نظام و انقلاب روي آورده، افزود: دشمنان این گونه القاء می کنند که هيچ كار مثبتي صورت نگرفته و يا اينكه مشكلات را بزرگ نمايي مي كنند تا مردم را در مقابل نظام قرار دهند.

فرماندار شهرستان شاهین شهر، اقدام ديگر دشمن عليه نظام جمهوري اسلامي را ايجاد مشكلات اقتصادي دانست و گفت: متاسفانه برخي از مردم آب به آسياب دشمن مي ريزند و در زمين دشمن بازي مي كنند، البته مسئولين، مجلس و دولت هم خطاهايي داشته اند، ولي امروز با توجه به شرايط كشور براي اينكه بتوانيم از اين وضعيت عبور كنيم بايد وحدت و انسجام و يكدلي داشته باشيم و اين خواسته رهبري است كه مدام بر آن تاكيد مي كنند كه بايد فرمان پذير و گوش به فرمان مقام معظم رهبري به عنوان ستون و فرمانده نظام باشيم .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha