جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام حسن باباییان

​حوزه/ امام جمعه شهرستان قروه با انتقاد از حدف برگزار کنگره عاشورایی در این شهرستان، گفت: انتصاب مدیر فرهنگی از طریق رابطه و رانت بسیار خطرناک است و می تواند ضربات مهلکی به فرهنگ وارد نمایند و باید به صراحت گفت که چنین عملی خیانت به جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام حسن بابائیان، شامگاه سه شنبه در نشست هماهنگی کنگره عاشورایی که در قروه برگزار شد، اظهار داشت: مکتب و نهضت عاشورا یک سرمایه معنوی برای جامعه اسلام به ویژه مذهب تشیع است، لذا هرگونه تغییر و نوسان در این مهم از نظر شرعی و انسانی مطرود است.

امام جمعه شهرستان قروه گفت: متاسفانه اخبار و اطلاعات نشان می دهد که برخی از دستان در کارند تا کنگره عاشورایی که مقرر بود در شهرستان قروه برگزار شود، برگزار نگردد که باید از این عمل جلوگیری کنیم و با مخالفان برگزاری این کنگره دینی برخورد قانونی کنیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه حذف چنین کنگره ای باعث ایجاد حساسیت های دینی در بین مردم انقلابی و مومن این شهرستان خواهد شد، گفت: من اعتقادی به کسی که توسط نماینده مجلس مدیر می شود، ندارم.

حجت الاسلام باباییان تصریح کرد: متاسفانه برخی از نمایندگان افرادی را در راس کار قرار می دهند که نه تعهدی به جامعه دارند و نه تخصصی که این برای یک جامعه می تواند فاجعه بار باشد.

امام جمعه شهرستان قروه اظهار داشت: انتصاب یک نفر به عنوان مدیر فرهنگی از طریق رابطه و رانت، بسیار خطرناک است و می تواند ضربات مهلکی به فرهنگ وارد نمایند و باید به صراحت گفت که چنین عملی خیانت به جامعه اسلامی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha