شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رئیس شورای حوزه علمیه گیلان در جمع فرماندهان و کارکنان مرزبانی گیلان:

حوزه/ نماینده ولی فقیه در گیلان، جلوگیری از رانت و باندبازی را مصداق«عمل صالح» دانست و گفت:عمل صالح موجب می‌شود خداوند محبت مسئولین را در دل مردم بیاندازد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از رشت، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، امروز در جمع فرماندهان و کارکنان مرزبانی گیلان، در راستای برگزاری کلاس‌های منشور پلیس مسلمان با عنوان «سرباز امام زمان(عج)» اظهار کرد: گیلان از مرزهای آبی و خاکی برخوردار است و بسیاری از افراد از این موضوع بی‌اطلاع هستند.

وی به ویژگی‌های فرهنگی مرزی گیلان اشاره کرد و افزود: گیلان مهد تمدن و دروازه ورود فرهنگ‌های غربی و اروپایی به ایران محسوب می‌شود، بنابراین مرزبانان این استان پاسبان مرزهای جغرافیایی و فرهنگی کشور هستند.

امام جمعه رشت در ادامه با بیان اینکه ایمان و عمل صالح دو موضوع مهم محسوب می‌شود که در قرآن به آن اشاره شده، تصریح کرد: عمل صالح غیر قابل شمارش است و هر کار خوب، عمل صالح محسوب می‌شود.

رئیس شورای حوزه علمیه گیلان ، ایمان را سبب حفظ انسان از طمع‌های دنیوی مانند رانت و باندبازی دانست و بیان کرد: اگر به این باور برسیم که خداوند در تمام مکان‌ها در کنار ما قرار دارد، از گناه پرهیز می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با اشاره به اینکه عمل صالح موجب می‌شود خداوند محبت مسئولین را در دل مردم بیاندازد، خاطرنشان کرد: فردی که نزد خداوند محبوب شود، بسیار ارزشمند است ضمن اینکه آرامش در زندگی با شاهد دانستن خداوند بر اعمال انسان کسب می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha