جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی

​حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: از مسائلی که باید امروزه مورد توجه قرار گیرد تنوع در انتشار کتاب است، چه در حوزه کتاب الکترونیک و چه در حوزه مکتوب.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، صبح امروز در مراسم افتتاح هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب کردستان، اظهار داشت: خداوند متعال هر کجا می خواهد از ارتقای  و جایگاه رفیع انسان سخن بگوید، کتاب را مطرح  می نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه میزان مطالعه هر جامعه نشان دهنده سطح علمی و فرهنگی آن مردم است، گفت: هر کجا می خواهیم عظمت جوامع بشری را مثال بزنیم، سطح مطالعه آن جامعه را مثال می زنیم.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت مطالعه و کتابخوانی در جوامع بشری، بیان کرد: همه کسانی که به نوعی در بحث فرهنگ این کشور متولی و دخیل هستند باید تولید و کتابت اطلاعات که مجموعه ای از فرهنگ را تشکیل می دهد را باید مورد توجه قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی اظهار داشت: ظرفیت وجودی انسان برای جذب و کسب معلومات نامحدود است و به اندازه استطاعت باید در کسب آن بکوشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه سخنان خود گفت: یکی از راه های پیشرفت علمی کشور همین بالا رفتن سطح مطالعه در جامعه است، لذا امام خامنه ای همواره بر پیشرفت علمی کشور تاکید داشته و دارند.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: یکی از مسائلی که باید امروزه مورد توجه قرار گیرد تنوع در انتشار کتاب است، چه در حوزه کتاب الکترونیک و چه در حوزه مکتوب.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی در پایان سخنان خود ابراز داشت: تنوع در ارائه کتاب چه به صورت الکترونیک به سطح بالایی رسیده، پس بهانه ای در کم توجهی به امر کتابخوانی وجود ندارد.

رسوایی آمریکا در دنیا

نماینده ولی فقیه در کردستان همچنین در همایش منطقه ای شهدا که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج برگزار شد، اظهار داشت: این ملت و نظام مدیون رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند.

وی با تاکید بر اینکه شهدا، نمونه های بارزی از رشادت و مردانگی بودند، گفت: شهدا رفتند تا ادای وظیفه کنند و انسانیت به درجات بالا برسد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس صادقانه و مخلصانه در برابر دشمن بعثی قرار گرفتند، افزود: خداوند اگر ببیند که ما صادقانه در میدان هستیم و محکم ایستاده ایم، قطعا ما را یاری خواهد کرد و تاریخ بارها این امر را نشان داده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه به سخنان سخیف و بی ادبانه رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل اشاره کرد و گفت: رسوایی که امروز آمریکا به واسطه این رئیس جمهور احمق به دست آورده، از نشانه های نصرت الهی است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی با تاکید بر اینکه منزوی شدن امروز آمریکا در جهان نیز از همین نشانه هاست، اظهار کرد: این فرهنگ شهادت و ایثار است که ما را استوار نگه داشته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha