جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام رحیمیان

حوزه/ تولیت مسجد مقدس جمکران از حضور گسترده زائران خارجی در ایام اربعین حسینی در استان قم یاد کرد و گفت: این حضور پرشور فرصت مناسبی است که باید از آن استفاده کنیم چرا که زائران پاکستانی از بهترین مبلغان و حامیان جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان ظهر امروز در نشست ستاد مرکزی اربعین استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با بیان اینکه شیعیان پاکستان از جمله مظلوم‌ترین مردم جهان هستند، اظهار کرد: این افراد فشارهای مختلفی را تحمل کردند و ظلم‌هایی که به این افراد شده در رسانه‌ها منعکس نشده است به همین علت افرادی که به ایران و قم سفر می‌کنند رنج‌های مختلفی را کشیده‌اند تا توانسته خود را به زیارت حرم‌های مطهر برسانند.
وی اضافه کرد: امسال در مسجد مقدس جمکران برای میزبانی از زائران اربعین حسینی فضاهای مطلوبی را ایجاد کرده‌ایم که این فضاها در نزدیکی به خدمات رفاهی است.
تولیت مسجد مقدس جمکران از حضور گسترده زائران خارجی در ایام اربعین حسینی در استان قم یاد کرد و گفت: این حضور پرشور فرصت مناسبی است که باید از آن استفاده کنیم، چراکه زائران پاکستانی بهترین مبلغان و حامیان جمهوری اسلامی هستند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha