پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ نشست تخصصی روش‌های نوین تبلیغ دین در رسانه‌های جدید

حوزه/ پژوهشگر خانه دین و رسانه گفت: تا زمانی که نظام اداری اصلاح نشود ما نمی‌توانیم در عرصه جدید حضوری چشم‌گیر داشته باشیم، چند درصد از مراکز علمی و پژوهشی امروز به این نتیجه رسیده‌اند که ما باید رشته‌ای جدید در عرصه رسانه ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، سید صادق سید نژاد پژوهشگر خانه دین و رسانه ظهر امروز در نشست تخصصی روش‌های نوین تبلیغ دین در رسانه‌های جدید که در خانه دین و رسانه قم برگزار شد، گفت: ما همه اولویت فعالیت در فضای مجازی را درک کرده‌ایم و می‌دانیم که دشمنان از کودکی برای اهدافشان برنامه دارند.

وی تصریح کرد: اسرائیل اسلام‌ستیزی را از کودکی در دل ملت خود ایجاد می‌کند، متأسفانه در کشور ما مشکلاتی همچون مشکلات ساختاری و نظام اداری ناقص مسبب اصلی جا ماندن کشور در عرصه رسانه است.

پژوهشگر خانه دین و رسانه گفت: تا زمانی که نظام اداری اصلاح نشود ما نمی‌توانیم در عرصه جدید حضوری چشم‌گیر داشته باشیم، چند درصد از مراکز علمی و پژوهشی امروز به این نتیجه رسیده‌اند که ما باید رشته‌ای جدید اینجا کنیم.

وی در پایان افزود: به نظر می‌رسد ارائه مقالات علمی از سوی اساتید و صاحب‌نظران می‌تواند در این زمینه اثربخش باشد و سبب شود تا مسئولان در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha