پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال

حوزه/ دشمن به دنبال این است که اسلام آمریکایی را جایگزین اسلام ناب کند و دراین مسیر بزرگترین وحدت، هم فکری علما اسلام و روشنفکری و تزبینی رهبری انقلاب و مرجعیت شیعه این هدف دشمن را ناکام گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال امشب در نهمین اجلاسیه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که با موضوع «اربعین نماد وحدت و عزت اسلامی»، در سالن اجتماعات جامعه مدرسین برگزار شد، گفت: امشب برگزاری نهمین مجمع عمومی جامعه مدرسین همراه شده با حضور میهمانانی از علمای حوزه علمیه عراق، این مصوبه ای  است که به وسیله اعضای جامعه مدرسین به تصویب رسیده و آن ارتباط دو حوزه علمیه برای هم فکری در دنیای اسلام بوده است.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین افزود: امشب شاهد اولین جلسه دردور سوم هیئت رئیسه هستیم که این خود دارای برکاتی و آثاری است که یکی از آثار دور سوم ، برگزاری همین جلسه است.

وی عنوان کرد: امروزدر شرایطی هستیم که مثلث شوم اسرائیل، ارتجا منطقه و استکبار به فکر ازبین بردن اسلام و دین هستند؛ امروز استکبار و ارتجاء منطقه به دنبال این هستند وحدت بین دول اسلامی را نابود کنند و آنچه به خیال خودشان تمدن و دهکده جهانی است به عنوان برترین فکر در جامعه اسلامی اجرا کنند.

 این استاد حوزه اظهارداشت: این مثلث برای اجرای برنامه شوم خود دین را مزاحم خود می داند و برای همین برنامه هایی چون تولید تروریست، داعش و کشتار مردم مسلمان یمن را در دستور کار قرار داد.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال گفت: این مثلث به دنبال این است که اسلام آمریکایی را جایگزین اسلام ناب کند و دراین مسیر بزرگترین وحدت، هم فکری علما اسلام و روشنفکری و تزبینی رهبری انقلاب و مرجعیت شیعه  این هدف دشمن را ناکام گذاشت که نمونه آن را درعراق دیدیم که مردم با حضور مرجعیت شیعه، فتنه داعش را در نطفه خفه کردند و بر این فتنه استکبار و اسرائیل پیروز شدند.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین افزود:  گرامی داشت اربعین حسینی نیز در همان راه مرجعیت شیعه برای نابودی دشمن است.

313/40

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha