پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی

حوزه/ سخنران آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها گفت: آثار و برکات مهم واقعه کربلا بعد از گذشت این‌همه سال با تمام دشمنی‌هایی که برای از بین بردن این واقعه عظیم انجام‌شده در حال تکرار است و هرسال موج عظیمی در میان انسان‌های محب امام حسین علیه‌السلام ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی شب گذشته در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س)، گفت: واقعه کربلا گرچه در یک نیمروز واقع شد، اما در تمام تاریخ جاودان و ماندگار شد و بر تمام تاریخ طنین افکنده است.

سخنران آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها خاطرنشان کرد: اثرات مهم واقعه کربلا بعد از گذشت این‌همه سال با تمام دشمنی‌هایی که برای از بین بردن این واقعه عظیم انجام‌شده در حال تکرار است و هرسال موج عظیمی در میان انسان‌های محب امام حسین علیه‌السلام ایجاد می‌کند.

استاد حوزه علمیه بابیان مصیبت‌های خاندان عصمت و طهارت در عاشورا یادآور شد: آن‌قدر مصیبت امام حسین علیه‌السلام جان‌سوز و عظیم است که هیچ حادثه‌ای  در تاریخ قابل انطباق و قیاس با واقعه عاشورا نیست.

وی در ادامه گفت: آسمان چهل شبانه‌روز در مصیبت امام حسین علیه‌السلام گریه کرده است و تمامی اهل‌بیت(ع) و اولیای الهی نیز بر مصیبت صاحب عاشورا اشک ریخته‌اند و عزاداری کردند.
حجت‌الاسلام مؤمنی تأکید کرد: امام حسین علیه‌السلام مختص به طایفه خاصی نیست و برای تمام بشریت است و حتی از ادیان دیگر نیز به زیارت این امام معصوم مشرف می‌شوند و برای مصائب حضرت عزاداری می‌کنند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha