جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 464909
۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷
رونمایی از مستند طریق عشق

حوزه/ مستند «طریق عشق» که به فعالیت های تبلیغی و فرهنگی طلاب و روحانیون حوزه علمیه قزوین در مراسم اربعین حسینی سال گذشته پرداخته است، رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان در مراسم رونمایی از مستند فعالیت های تبلیغی و فرهنگی طلاب و روحانیون حوزه علمیه قزوین در مراسم اربعین حسینی سال گذشته با عنوان «طریق عشق»، گفت: مستند «طریق عشق» که به فعالیت های سربازان امام زمان(عج) در اربعین حسینی پرداخته، بسیار ارزشمند بوده و امسال هم باید این حضور و فعالیت ها بیش از پیش باشد.

استاد حوزه علمیه استان قزوین خاطرنشان کرد: آنچه که در این فیلم به آن پرداخته شده، حضور روحانیت در موکب ها ی مسیر نجف به کربلا و کربلای معلی است و نشان می دهد چطور می شود یک طلبه و روحانی بتواند خدمات مختلفی به زائرین اربعین حسینی  ارائه دهد.

امام جمعه شهرستان اقبالیه خاطرنشان کرد: امروز دشمنان در تلاش هستند که حضور باشکوه مردم در مراسم اربعین حسینی را تضعیف و یا کمرنگ نمایند، لذا فعالیت جدی رسانه ها و تصویربرداران و انعکاس این واقعه باشکوه و معنوی بسیار حائز اهمیت است .

حجت الاسلام فاطمیان خاطرنشان کرد: مسئولین زمینه حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران در مراسم اربعین حسینی را تسهیل کنند تا بتوانند بدون هیچ مشکلی کار هنرمندانه خود را انجام دهند و جلوی شببه افکنی های رسانه های معاند را بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: چندین سال است که مراسم اربعین به شکلی بسیار متفاوت و با حضور عاشقان امام حسین(ع) برگزار می شود و یک چهره جهانی به خود گرفته و صدها هزار نفر از  ایران اسلامی نیز در این مراسم شرکت می کنند. ملت ایران به ائمه اطهار(ع) و امام حسین(ع) ارادت خاصی دارند و هر ساله مردم با حضور خود سبب می شوند تا این مراسم پر شورتر برگزار شود.

استاد حوزه علمیه قزوین در پایان از دست اندرکاران و تیم رسانه ای حوزه علمیه قزوین در ساخت مستند فاخر «طریق عشق» قدردانی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha