جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
​حمله شبانه شهرک نشیان صهیونیستی  و شعارنویسی در مسجدی در کرانه باختری

حوزه/ گروهی از شهرک نشینان صهیونیستی شبانه به مسجدی در کرانه باختری حمله کرده و بر دیوارهای مسجدی شعارنویسی کرده و چرخ های هفت خودرو را پاره کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، به نقل از رسانه  های فلسطینی، روز گذشته شعارنویسی های نژادپرستانه  به زبان هبرو بر دیوارهای مسجدی در یکی از روستاهای شمال کرانه باختری در نزدیکی یک شهرک صهیونیستی مشاهده شده است.

در این حمله که توسط شهرک نشینان یهودی انجام شد، لاستیک هفت خودرو متعلق به ساکنین فلسطینی نیز پاره شده است.

در شعارهای نفرت انگیز صهیونیست ها جملاتی چون «یهودیان ساکت نمی مانند» و «ما خودمان دست به کار می شویم» به چشم می خوردند، ستاره داوود، مارک رژیم صهیونیستی نیز بر روی اتومبیل ها در روستای فلسطینی کشیده شده بود.

دوربین های مداربسته تصویر سه مظنون را موقع ورود و ترک روستا در هنگام شب ضبط کرده اند.

یک گروه حقوق مدنی یهودیان در سرزمین های اشغالی، ادامه حملات به روستاهای فلسطینی و عدم دستگیری متهمان چنین جرایمی را محکوم کرده و گفت: مهاجمان به صورت فردی یا گروهی دست به چنین اقداماتی می زنند و سیستم قضایی هیچ کاری به کارشان ندارد.

لازم به ذکر است در دو حادثه مشابه شهرک نشینان در حملات گزاش شده به یک روستا در مرکز کرانه باختری در روز چهارشنبه، به درختان زیتون یک کشاورز فلسطینی خسارت وارد کرده بودند.

به گزارش ساکنان روستای عوریف در نزدیکی ساعت 9:30 صبح، یک گروه از شهرک نشینان صهیونیستی به روستا وارد شده به مسجد مدرسه روستا سنگ پرتاب کرده اند.

سخنگوی موسسه حقوق مدنی یش دین گفت: آن ها به سوی خانه های روستا سنگ پرتاب کرده و پنجره سه خانه را شکسته و به یک اتومبیل خسارت وارد کردند، کسی در لحظه حمله در خانه ها نبوده و آسیب ندیده است.

مردم روستا گفته اند که نظامیان اسرائیلی شاهد این حمله بوده و هیچ اقدامی برای جلوگیری یا مداخله انجام نداده اند. دو کودک نیز با گلوله پلاستیکی ضربه خورده و سه تن دیگر از استنشاق گاز اشک آور آسیب دیده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha