جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 464952
۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
قاسم سلیمانی دشتکی- استاندار ایلام

حوزه/ استانداری ایلام در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار را به عنوان محترم ولی فقیه در استان تبریک گفت و از زحمات حجت الاسلام والمسلمین لطفی تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در پیامی، انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تبریک گفت و از زحمات حجت الاسلام والمسلمین لطفی تقدیر کرد.

متن پیام به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت حجت الاسلام و المسلمين حاج شیخ الله نور کریمی تبار امام جمعه و نماينده محترم ولي فقيه در استان ایلام

روشن است که در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، خبر انتصاب جناب عالی به سمت امامت جمعه ایلام از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نشان از علم، تقوا و توانمندی شما دارد.

به یقین خدمتگزاري، مجاهدت، تلاش و ايثار براي پاسداشت و اعتلاي ارزش‌ها و آرمان‌هاي رفيع انقلاب اسلامي توفيقي الهي و از عبادات خاصه نزد حضرت باري تعالي است.

 لذا فرصت خدمتگزاري در اين نظام مقدس را بايد مغتنم شمرد و از لحظه لحظه هاي آن براي پيشرفت و توسعه ايران اسلامي بهره جست.

اينجانب ضمن تقدير و تشکر از خدمات خالصانه و ارزشمند حجت الاسلام و المسلمين حاج آقا لطفی که عمری در راه حفاظت و صيانت از دستاوردهاي انقلاب اسلامي و تعميق عقايد و باورهاي ديني و مذهبي در سنگر مقدس نماز جمعه ایلام سپری کرد، انتصاب حضرتعالي را به سمت امامت جمعه ایلام و نماينده محترم ولي فقيه در استان تبريك عرض می کنم.

در ادامه ضمن اعلام آمادگی برای همکاری همه مجموعه دستگاه های اجرایی از خداوند متعال خواستار توفيقات حضرتعالي در تحقق رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب اسلامی مبني بر تلاش در مسير ارتقاي وحدت و یکپارچگی، ارائه و اشاعه خدمات فرهنگی و تعامل با مردم و عالمان و فرهيختگان حوزوي و دانشگاهي و آحاد مختلف مردم همچنين مساعدت و مجاهدت در راه بالندگي و شكوفايي اين استان، مسئلت دارم.

قاسم سلیمانی دشتکی
استاندار ایلام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha