شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 464959
۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
طلبه برتر

در مراسمی از خواهران طلبه ممتاز در زمینه های تحصیلی و فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) استان لرستان تجلیل شد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، اکرم قنبری مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر در مراسم تجلیل از طلبه های ممتاز علمی و فرهنگی، با اشاره به این که طلاب باید با انگیزه و مطالعه مستمر در زمینه های علمی، فرهنگی و پژوهشی فعال باشند، گفت: حضور مستمر در کلاس های درس، برنامه ریزی و انجام تحقیق و پژوهش از رموز موفقیت اصلی طلاب است که باید به آن توجه کنند.

وی با بیان اینکه خواهران طلبه نقش مهمی در ترویج و تحکیم مبانی خانواده و گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه دارند، بیان داشت: امروز خواهران مبلغه با حضور خود در بین بانوان در اشاعه آموزه های دینی و سیره اهل بیت(ع) فعالیت دارند که این تبلیغ آموزه های دینی موجب کمرنگ شدن برخی آسیب های اجتماعی در بین نوجوانان و جوانان شده است.

مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر با اشاره به اینکه خواهران مبلغه باید برای زندگی شخصی و تحصیلی خود برنامه ریزی داشته باشند، خاطر نشان کرد: طلاب باید برای سایر بانوان الگو باشند و نمونه مجسمی از الگوی تربیتی موفق در زندگی اجتماعی خود باشند.

در پایان این مراسم از 25 نفر از طلاب برتر مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر که سال گذشته در زمینه های علمی و فرهنگی حائز رتبه های برتر شده بودند، تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha