پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام قابل

حوزه/ امام جمعه موقت قزوین گفت: زائرین پیاده اربعین حسینی به خوبی اطلاع دارند که ملت عراق همیشه این وحدت، همدلی و دوستی را دیرینه با ملت ایران داشته و امسال هم نسبت به سالهای گذشته این همدلی به چشم کوری دشمنان و وهابیت بیشتر از گذشته خواهد بود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی  قابل در جلسه  ستاد اربعین حسینی استان قزوین، گفت: مسئولین موکب ها، هیئت امنای مساجد و ائمه جمعه و جماعات باید آموزش های لازم را به زائرین پیاده اربعین حسینی ارائه نمایند. موضوع دیگری  که باید مورد توجه جدی دست اندرکاران قرار بگیرد برنامه ریزی دقیق و نظم و انضباط است که در همه امور مورد اهتمام قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: سال ها پیش که رزمندگان به عشق کربلا در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور می یافتند، کسی تصور نمی کرد روزی سفر به کربلا با این عظمت و شکوه و درقالب راهپیمایی عظیم اربعین صورت گیرد و این یک فتح و دستیابی به هدف بزرگ است که خدا به ما عرضه داشته است.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: جلسات کارگروه ها باید به صورت دقیق و با بررسی مسائل ریز و اساسی دنبال شود.

امام جمعه موقت قزوین به اطلاع رسانی بیشتر رسانه ها برای حضور باشکوه در مراسم اربعین حسینی اشاره و بیان کرد: امسال با همه دشمنی های استکبار جهانی و آل سعود مراسم اربعین حسینی باشکوه تر از سالهای گذشته برگزار می شود و رسالت روحانیت این است که بتوانند اهداف و پیام اربعین حسینی را به دنیا مخابره کند.

حجت الاسلام قابل، وحدت بین مردم ایران وعراق را با اهمیت دانست و بیان کرد: زائرین پیاده اربعین حسینی به خوبی اطلاع دارند که ملت عراق همیشه این وحدت، همدلی و دوستی را دیرینه با ملت ایران داشته وا مسال هم نسبت به سالهای گذشته این همدلی به چشم کوری دشمنان و وهابیت بیشتر از گذشته خواهد بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha