پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ گردهمایی طلاب و فضلای دامغانی مقیم حوزه علمیه قم

حوزه/ گردهمایی طلاب و فضلای دامغانی مقیم حوزه علمیه قم در سالن جلسات طلاب این شهر درقم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام خراسانی نژاد بابیان اینکه امروز علمدار بی دینی، اسرائیل و استکبار جهانی و علمد دین داری در دنیا جمهوری اسلامی است،گفت: این مسئله مهمی است و لازم است نسبت به این امر بصیرت لازم و کافی داشته باشیم.

نماینده طلاب و فضلای دامغان با بیان اینکه  هر فعالیت تشکیلاتی  نیازمند ساختار و کمیته هایی است، افزود: یکی ازاین کمیته ها، راه اندازی تشکل در موضوعات سیاسی، فرهنگی، تبلیغی و... در مجمع طلاب و نمایندگان این شهر بوده است.

حجت الاسلام خراسانی نژاد عنوان کرد: یکی دیگراز کمیته ها، پژوهش است. طلاب و فضلای دامغانی در موضوعات بسیار زیادی که متناسب به نیاز روز و جامعه است، پژوهش کردند، ولی چون اطلاعات و آماری از این عملکرد وجود ندارد، باعث شده برکات این پژوهش ها نامعلوم باشد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی توانسته نورامید دردلهای عشاق و آزادی خواهان در دنیا روشن کند، گفت: از برکات انقلاب این است، باعث بیداری و وحدت مستضعفان مردم مسلمان دنیا در مقابل جبهه استکبار شده است.

نماینده طلاب و فضلای دامغان درادامه استفاده از عمر را بالاترین سرمایه برشمرد و گفت: اگر بتوانیم از این سرمایه به نفع درست استفاده کنیم، قطعا اهل سعادت خواهیم بود.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha