جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
برنامه های مدرسه  علمیه امام موسی کاظم(ع) قم در سال جاری

حوزه/ برنامه های مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع)قم تحت اشراف حضرت آیت الله مکارم شیرازی برای طلاب سطوح عالی و دروس خارج اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، برنامه های مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع)قم،‌ تحت اشراف حضرت آیت الله مکارم شیرازی برای طلاب سطوح عالی و دروس خارج اعلام شده است.

بر پایه این گزارش: این برنامه های در عناوین مختلف آموزشی، پزوهشی، فرهنگی، امکانات و خدمات عمومی طراحی شده است.

امورآموزشی شامل: برگزاری دروس خارج و سطوح عالی به وسیله اساتید مجرب فقه، اصول، فلسفه، کلام، تفسیر، رجال، حدیث؛  مرکز زبان در عناوین آموزش کاربردی زبان انگلیسی و عربی به صورت رایگان با استفاده از اساتید و حمایت از طلاب ممتاز است.

 امور پژوهشی شامل: کارگاه های مهارتی در عناوین روش تحقیق و مطالعه، پایان نامه نویسی، نویسندگی، مقاله نویسی و تربیت مربی پژوهش؛ مشاوره پژوهشی با استفاده از اساتید قوی و برگزاری کارگاه های تفکیک شده علمی و حمایت از پژوهشگران می باشد.

امور فرهنگی نیز شامل:  درس اخلاق هفتگی به صورت خانوادگی به وسیله حضرت آیت الله مکارم شیرازی؛ کارگاه های مهارت های زندگی به صورت هفتگی و خانوادگی، به همراه مهد کودک؛ مرکز مشاوره در عناوین مشاوره خانوادگی، تحصیلی، ازدواج، تربیت فرزند، و استعداد سنجی؛ درالقرآن در عناوین کارگاه های زیبا خوانی نماز، تجوید، ترتیل، حفظ موضوعی و ترتیبی دعا خوانی، آموزش تلاوت و مهد کودک ویژه فرزندان اساتید و طلاب مدرسه است.

امکانات و خدمات عمومی نیز شامل: کتابخانه دارای بیش از 10 هزار جلد کتاب و رایانه های مجهز به نرم افزاری علوم اسلامی؛ نمایشگاه دائمی محصولات مانند محصولات فرهنگی، کتاب و نرم افزا می باشد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های بخش های مختلف آموزش 54 الی 02537108193؛ پژوهش 39  الی 02537108193  فرهنگی و مرکز زبان  02537108140 تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است: حضور در کلاس های سطوح عالی پایه ای 7 تا 10 و دروس خارج و استفاده از خدمات اعلام شده در برنامه برای همه طلاب حوزه علمیه قم آزاد است.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha