جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بازیگران مسلمان در آمریکا از بازی در نقش تروریست ها خسته شده اند!

حوزه/ در پی انتخاب یک شخصیت مسلمان در سریال تازه ساخت آمریکایی، بازیگران آمریکایی می خواهند از شخصیت های کلیشه ای تروریستی خارج شده و چهره واقعی مسلمانان را به نمایش بگذارند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، در پی انتخاب یک شخصیت مسلمان در سریال آمریکایی تازه ساخت «اف بی آی»، بازیگران مسلمان آمریکایی امیدوارند تصویر بهتری از جامعه اسلامی در رسانه های غربی به نمایش گذاشته شود.

در این سریال زیکو زکی بازیگر مصری- آمریکایی نقش «عمر عدوم زیدان» یک افسر مسلمان اف بی آی را ایفاء می کند.

زکی بازیگر 28 ساله عرب درباره نقشی که باید ایفاء کند می گوید: وی مسلط به زبان عربی است و چنین شخصیتی تا به حال در سریال های دیگر نبوده است.

زکی که به عنوان یک مسلمان در خارج از شهر فیلادلفیا بزرگ شده ابراز امیدواری کرد این نقش تصویر بهتری از مسلمانان در تلویزیون آمریکا به نمایش بگذارد.

وی افزود: سال ها در شبکه های تلویزیونی آمریکایی تصویر سیاهی از جامعه اسلامی به نمایش درآمده است و من امیدوارم این برنامه تلویزیونی روایت بهتری از اعراب آمریکایی به نمایش بگذارد و من بتوانم از این سکو برای نشان داده چهره و صدای واقعی مسلمانان آمریکا استفاده کنم.

بازیگران مسلمان آمریکایی از بازی در نقش تروریست ها خسته شدند!

این بازیگر مسلمان آمریکایی افزود: من دوستان بازیگر عرب تبار زیادی در این کشور دارم و همگی آن ها خسته و منزجرند از اینکه دائم باید در فیلم ها فقط نقش تروریست یا مادران گریان را بازی کنند!

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha