پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نعمت زاده

حوزه/ امام جمعه مرند با اشاره به این که توطئه های دشمنان، تنها راه ما را برای رسیدن به هدف طولانی تر می کند، گفت: انتظار داریم مسئولان نسبت به حل این مشکلات تلاش بیشتری کرده و مردم را نسبت به آینده نظام دلگرم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده امام جمعه مرند، ظهر امروز در جلسه روحانیت شهرستان مرند که با حضور مسئول دفتر آیت الله العظمی مکارم شیرازی در استان آذربایجان شرقی برگزار شد، ابراز داشت: انسجام خوبی بین روحانیون شهرستان مرند وجود دارد که با اتحاد به وظیفه و رسالت خود عمل می کنند.

وی با اشاره به مشکلات موجود کشور گفت: انتظار داریم مسئولان نسبت به حل این مشکلات تلاش بیشتری کرده و مردم را نسبت به آینده نظام دلگرم کنند.

امام جمعه مرند ادامه داد: انقلاب اسلامی بن بستی ندارد اما توطئه های دشمنان، تنها راه ما را برای رسیدن به هدف طولانی تر می کند، دشمن با هر بهانه و حرکتی می خواهد نظام اسلامی را به عقب براند.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده با اشاره به نقش طلاب و روحانیون در بصیرت افزایی جامعه تاکید کرد: باید با افزایش آگاهی مردم، در جهت حفظ و تداوم انقلاب اسلامی تلاش کرده و پرچم این نظام را به صاحب اصلی خود تحویل دهیم.

عضو شورای حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: روحانیون در منابر و جلسات خود با تبیین توطئه های دشمنان،‌مردم را نسبت به برنامه ها و نقشه های شوم آنان آگاه کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha