چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آقازاده

حوزه/ مسئول دفتر آیت الله العظمی مکارم شیرازی در آذربایجان شرقی گفت: افرادی در اوایل انقلاب، تصویر امام راحل را بر روی ماه به مردم نشان می دادند، ولی بعدها مرجعیت ایشان را بر روی زمین انکار می کردند؛ کسانی که ولایت فقیه را در وجود امام خمینی(ره) قبول نمی کردند، امروز دم از امام(ره) می زنند، آیا این حُقه نیست؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین آقازاده، مسئول دفتر آیت الله العظمی مکارم شیرازی در استان آذربایجان شرقی، ظهر امروز در جلسه روحانیت شهرستان مرند که در دفتر امام جمعه برگزار شد، با اشاره به خطرات پیش روی انقلاب اسلامی اظهار داشت: اختلاس و جناح بازی ها، انقلاب اسلامی را به شکست می کشاند، اما با تکیه بر خدا و با محوریت ولایت فقیه، در برابر قدرت های جهان خواهیم ایستاد.

وی افزود: در طول 40 سال اخیر آمریکا و اروپا علیه جمهوری اسلامی ایران متحد شدند اما نتوانستند کاری از پیش ببرند.

مسئول کمیته آشتی دادگاه ویژه روحانیت استان آذربایجان شرقی همچنین ضمن توصیه به طلاب اظهار داشت: بسیاری از مداحان برای گریاندن مردم، نوحه ها و روضه های ساختگی و دروغ را بیان می کنند که طلاب نباید از این گونه مداحان الگوبرداری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آقازاده ادامه داد: افرادی در اوایل انقلاب اسلامی، تصویر امام راحل را بر روی ماه به مردم نشان می دادند، ولی بعدها مرجعیت ایشان را بر روی زمین انکار می کردند؛ کسانی که ولایت فقیه را در وجود امام خمینی(ره) قبول نمی کردند، امروز دم از امام(ره) می زنند، آیا این حُقه نیست؟

مسئول دفتر آیت الله العظمی مکارم شیرازی تاکید کرد: ممکن است شکست خورده های سیاسی و سلطنت طلبان کنایه های مختلفی به طلاب و روحانیون بزنند اما باید بر روی اعتقادات خود صبر و ایستادگی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha