چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام جمعه تنكابن در نشست با خواهران طلبه شيرود

حوزه/ حوزه علميه در سخت ترین شرایط هم به تکلیف خود عمل كرده و فعاليت و تبليغ طلاب از شمشیری که در جنگ زده می شود مفیدتر است، چرا كه اسلام در طول تاریخ از موعظه ها و تبلیغات دیني حفظ شده و هیچ چیز به اندازه این کار ارزش ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین پوراکبر در نشستی با طلاب مدرسه علميه خواهران فاطمه الزهرا(س) شيرود تنكابن بيان كرد: حضرت زينب(س) قافله سالار كربلا در واقعه عاشورا  و اسارت هاي بعد آن، دليرانه صبر و استقامت کرد تا پيام كربلا را به گوش همگان برساند.

وی افزود: علت تغییر نگرش مردم كوفه و شام نسبت به اسراي كربلا سخنرانی اين شير زن واقعه عاشوراست كه در تاريخ ثبت شده؛ بانویی که شجاعتش را از پدر بزرگوارش امیرمومنان(ع) به ارث برده است.

امام جمعه تنكابن ادامه داد: در حال حاضر شما خواهران طلبه به عنوان وارثان انبياء الهي، بايد ادامه دهنده اين مسير بوده و زينب گونه درس ها و پيام هاي مكتب اسلامي به خصوص عاشورا را به جهانيان ابلاغ  نمائيد.

 وي تصريح كرد: حوزه علميه در سخت ترین شرایط  هم به تکلیف خود عمل كرده و بدانيد فعاليت و تبليغ شما از شمشیری که در جنگ زده می شود مفیدتر است، چرا كه اسلام در طول تاریخ از موعظه ها و تبلیغات دیني حفظ شده و هیچ چیز به اندازه این کار ارزش ندارد، پس قدر کار خود را بدانید.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha