پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدرسه علميه حضرت نرجس(س)ساري

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت نرجس (سلام الله علیها) ساری گفت: طلابي كه بر اساس رسالت خود قصد تبليغ علوم ديني و فعاليت هاي اجتماعی را دارند، باید ظرفیت بالایی داشته باشند.

به  گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در مازندران، زهرا سادات پیشنمازی، در جمع دانش آموختگان مدرسه علميه خواهران حضرت نرجس(س) ساري، اظهارکرد: با توجه به اين كه يكي از رسالت هاي حوزه هاي علميه، حضور فعال در اجتماع و تبليغ علوم ديني است، لذا طلاب در اين راستا باید ظرفیت بالایی داشته باشند، چرا که کار کردن در اين مسير سختي هاي دارد كه نياز به سعه صدر و صبر است.

وی با اشاره به آیه «فاستقم کما امرت و من تاب معک» خطاب به دانش آموختگان اعلام كرد: باید به این آیه متوسل شده و در کارها استقامت ورزید، چرا كه عمر بزرگ ترین سرمایه است و باید به گونه ای صرف شود تا برای همه مخلوقات الهی ماندگار شود.

وی در پایان با بيان اين كه باید با اخلاص کار کرد، گفت: شرط کمال انسان، اخلاص يعني، خالص سازی تمام ابعاد وجودی انسان برای خدا و به قصد خدایی شدن کامل انسان است و اگر کسی به اين مرحله برسد، این خود نشانگر صحت راه او و در مسیر خدا حرکت کردن و خود را از غیر خدا خالص نمودن، است.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha