جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تلگرام

​حوزه/ مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان با تاکید بر اینکه تمامی سایت ها و کانال های تلگرامی در رصد نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی هستند، گفت: بی شک قدرت امنیتی و اطلاعات جمهوری اسلامی به حدی است که به خوبی مکان و نام گردانندگان این سایت ها و کانال های را می داند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، علی اصغر دریایی ظهر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) قروه با اشاره به تشدید بی سابقه حملات فرهنگی و اینترنتی دشمنان علیه جمهوری اسلامی در این روزها، اظهار داشت: بسیاری از سایت ها، کانال های تلگرامی و... به صورت مشترک و با هماهنگی عجیبی به دنبال ایجاد تشویش در جامعه هستند و آخرین نمونه آن دعوت از مردم به ویژه قشر زحمت کش رانندگان برای ایجاد اعتصاب سراسری هستند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: بی شک هر عقل سلیمی می داند که این جریان های مخالف و معاند با دلارهای نفتی برخی از کشورهای منطقه و حمایت های لجستیکی کشورهای غربی هدایت می شوند.

این کارشناس حوزوی با اشاره به اینکه این تبلیغات هرگز نمی تواند خللی در اراده پولادین مردم ایران به وجود بیاورد، تاکید کرد: با وجود این همه هزینه سایت ها و کانال های تلگرامی مخالف و معاند نظام برای ایجاد اعتصاب و تعطیلی بازارها در کشور، بازهم می بینیم که این اتفاق هرگز روی نداد و مردم فریب این رسانه های زرد و کذاب را نخواهند خورد.

دریایی با اشاره به اینکه اگر قرار باشد نظام مقدس جمهوری اسلامی با چند جمله سخیف و ناشیانه جوانان فریب خورده در داخل یا خارج از کشور سرنگون شود، باید اذعان نمود که طومار این نظام، همان سالهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی پیچیده شده بود.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان اظهار داشت: در مقابل کشورهایی که اجازه فعالیت به چنین سایتها و کانالهای براندازی را می دهند باید به نوعی محکوم شوند و اجازه ندهند در کشورشان علیه کشور دیگری فعالیت های ضدامنیتی و تروریستی انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه تمامی سایتها و کانالهای تلگرامی در رصد نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی هستند، گفت: بی شک قدرت امنیتی و اطلاعات جمهوری اسلامی به حدی است که به خوبی مکان و نام گردانندگان این سایت ها و کانال های ضدانقلاب را می داند و می خواهد که از طریق قوانین بین المللی با آنها برخورد نماید.

دریایی در ادامه سخنان خود از جوانان خواست که در استفاده از اینترنت جوانب امنیتی را به خوبی رعایت کنند و افزود: امروز سایت های بسیاری با عناوین مختلف تجاری، مالی، ورزشی، اجتماعی و... اقدام به عضوگیری علیه این نظام می کنند، لذا جوانان و کسانی که به نوعی با اینترنت سروکار دارند باید در کارهای خود دقت بسیاری داشته باشند و فریب تبلیغات رنگین این سایتها را نخورند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان اظهار داشت: در هفته های گذشته چندین کانال تلگرامی به صورت هماهنگی اقدام به تبلیغ اعتصاب صنف کامیونداران و حتی معلمان، دانش آموزان و دانش جویان می کنند، ولی تاکنون این همه تبلیغات اینترنتی که برای گردانندگان آنها میلیاردها تومان هزینه ای داشته است، ره به جایی نبرده است.

دریایی در پایان سخنان خود گفت: لذا از همه جوانان و کسانی که کارشان به نوعی به اینترنت ختم می شود درخواست داریم که هرگز بدون اطلاع و دقت قبلی وارد سایتهای بی هویت و بی شناسنامه نشوند و اطلاعات شخصی و مالی خود را در اختیار آنان قرار ندهند، زیرا بسیاری از ماجراهای امنیتی نشان داده است که این سایتها نه تنها اطلاعات فردی و مالی اشخاص را به یغما می برند، بلکه اقدام به عضوگیری علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha