جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ آزمون سالانه حفظ قرآن کریم و نهج البلاغه حوزه های علمیه

حوزه/ حجت الاسلام صیاحی، از برگزاری آزمون سالانه حفظ قرآن کریم در اهواز خبرداد و گفت: قریب به اتفاق شرکت‌کنندگان در این آزمون حدنصاب لازم برای قبولی در آزمون را کسب کردند.

حجت الاسلام امیر صیاحی، کارشناس قرآن و حدیث حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از برگزاری آزمون سالانه حفظ قرآن کریم، در خوزستان خبرداد و گفت: این آزمون صبح روز گذشته با حضور ۲۰ نفر از طلاب خوزستانی در مدیریت حوزه علمیه خوزستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه آزمون سالانه حفظ قرآن کریم، در سه رشته 10جزء، 15 جزء و حفظ کل قرآن کریم برگزار شده، گفت: آزمون به صورت کتبی و شفاهی برگزار شد و پس از برگزاری توسط اساتید تصحیح و نمرات در اختیار داوطلبان قرار گرفت.

حجت الاسلام صیاحی، با اشاره به قبولی قریب به اتفاق نفرات شرکت کننده در این آزمون، بیان کرد: ۱۰ نفر از شرکت‌کنندگان ۸۵ درصد نمرات لازم در آزمون کتبی را کسب کرده و یکجا در آزمون قبول شده و ۹ نفر دیگر نیز پس از شرکت در امتحان شفاهی موفق به کسب حدنصاب لازم شدند.

کارشناس قرآن و حدیث حوزه علمیه خوزستان، در پایان گفت: از آنجایی که هیچ متقاضی برای شرکت در رشته نهج‌البلاغه نداشتیم، برگزاری این بخش از آزمون منتفی شد.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha