پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: حضور بی نظیر مردم در مراسم اربعین دلیل بر شادابی، با انگیزه بودن و زنده بودن نهضت حسینی است و دشمنان بدانند که این حرکت هیچ گاه متوقف نخواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، گفت: پیاده روی و اجتماعدعظیم اربعین حسینی در حقیقت تداوم حرکت کربلا و پیام رسانی آن واقعه دردناک است، لذا شرکت این اجتماع عظیم، دفاع از مظلومین عالم بوده و یکی از باشکوهترین همایش ها در پیاده روی اربعین تحقق پیدا می کند.

وی تصریح کرد: حرکت اربعین حسینی یک حرکت از درون با انگیزه های الهی و مبتنی بر آزادی و آزادگی است، به همین دلیل علاوه بر شیعیان، پیروان سایر مذاهب و ادیان آسمانی و حتی کسانی که دین ندارند، اما آزاده هستند، این حرکت در درونشان به وجود می آید.

مدیر حوزه علمیه قزوین ادامه داد: حضور بی نظیر مردم در این مراسم دلیل بر شادآبی، با انگیزه بودن و زنده بودن نهضت حسینی است و دشمنان بدانند که این حرکت هیچ گاه متوقف نخواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی با بیان این که در هیچ مکتب و ایدئولوژی چنین اجتماعی نداریم، اظهار کرد: هدف مردم از این اجتماع هم ابراز عشق و عرض ارادت به محضر اباعبدالله الحسین(ع) است و هم این که نشان دهیم ما مسلمانان و به ویژه شیعیان با اتحاد  و انسجام رهروان آن امام عزیز هستیم.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha