چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با اشاره به این‌که صیانت از نسل و سلامتی بر عهده اورژانس و مراکز پزشکی کشور است، ابراز داشت: اورژانس خیرخواه عموم ملت است و مردم باید در تسریع امور خدمت‌رسانی اورژانس را همراهی کنند.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار جمعی سرپرست اورژانس کشور با بیان این‌که به برکت انقلاب اسلامی زمینه‌های رشد خدمات عمومی را فراهم کرده است، اظهار داشت: اورژانس کشور نسبت به مردم حق حیات دارد.

تولیت آستان  مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با تصریح بر این‌که آحاد ملت شریف ایران باید برای اورژانس و خدمات پزشکی جایگاه یکسانی در نظر داشته باشند، گفت: مرزنشینی و پایتخت‌نشینی نباید معیار تمایز برای اورژانس باشد.

امام‌جمعه قم  به ظرفیت‌ها و موقعیت‌های حساس استان قم اشاره کرد و عنوان داشت: اورژانس گزارش فعالیت‌ها و خدمات خود را مرتب به سمع نظر مردم  برسانند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به این‌که صیانت از نسل و سلامتی بر عهده اورژانس و مراکز  پزشکی کشور است، ابراز داشت: اورژانس خیرخواه عموم ملت و مردم باید در تسریع امور خدمت‌رسانی اورژانس همراهی کنند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha