پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سیر تحول فقه سیاسی و اخلاق سیاسی پس از انقلاب اسلامی

حوزه/ دومین پیش‌نشست علمی در راستای همایش «نقش انقلاب اسلامی در تأسیس و توسعه علوم انسانی» با موضوع ”سیر تحول فقه سیاسی و اخلاق سیاسی پس از انقلاب اسلامی” با حضور اساتید و صاحبنظران این حوزه در قم برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، گروه سیاست پژوهشکده نظام‌های اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سلسله پیش‌نشست‌هایی در راستای همایش «نقش انقلاب اسلامی در تأسیس و توسعه علوم انسانی» برگزار می‌کند.

به همین منظور دومین پیش‌نشست علمی در راستای همایش مذکور با موضوع ”سیر تحول فقه سیاسی و اخلاق سیاسی پس از انقلاب اسلامی” با حضور اساتید و صاحبنظران این حوزه در قم برگزار خواهد شد.

در این پیش‌نشست علمی، حجج‌الاسلام سیدسجاد ایزدهی و دکتر سید کاظم سیدباقری از اعضای هیأت علمی گروه سیاست پژوهشگاه به عنوان سخنران حضور خواهند داشت.

پیش‌نشست علمی ”سیر تحول فقه سیاسی و اخلاق سیاسی پس از انقلاب اسلامی”، روز سه‌شنبه 24 مهرماه ماه جاری از ساعت 10:00 تا 12:00 با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و دانش‌پژوهان در سالن فرهنگ پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی: قم، بلوار 15 خرداد، کوی شهید میثمی برگزار می‌شود.

خاطر نشان می شود: همایش «نقش انقلاب اسلامی در تأسیس و توسعه علوم انسانی» در آذرماه جاری توسط پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار خواهد شد.

 

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha