پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ماموستا عبدالرحمن خدایی

حوزه/ ماموستا خدایی از مردم استان کردستان خواست که در برابر کروهگ ها و فرقه های ضاله و منحرف ایستادگی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی، عصر امروز در نشست جمعی از روحانیون و طلاب اهل سنت شهر سنندج اظهار داشت: خوشبختانه مردم سنی و شیعه استان کردستان سالهاست که برادروار در کنار همدیگر زندگی می کنند و تاکنون مشکل خاصی پیش نیامده است.

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه رمز موفقیت و پیروزی امت اسلامی در این برهه از تاریخ، حفظ وحدت و دوری از فرقه گروه های ضددینی است، گفت: امروز مهمترین و اصلی ترین سلاح در دست هر مسلمان، سلاح وحدت و برادری است، سلاحی که دشمنان دین رسول اکرم (ص) به شدت از آن وحشت دارند.

این عالم کردستانی در ادامه با اشاره به اینکه مملکت ایران امروز نیازمند همکاری و همراهی همه ماست، افزود: باید اذعان داشت که مشکلات معیشتی و اقتصادی تا حدودی زندگی مردم را به تنگنا کشانده است تا جایی که برخی از خانواده ها قدرت خریدشان به صورت محسوسی پایین آمده است، لذا همه ما به عنوان جزوی از جامعه اسلامی وظیفه داریم دست برادران دینی خود را بگیریم و اجازه ندهیم که کمر آنان زیر بار تورم و گرانی خم شود.

وی، تشدید فشارهای اقتصادی را ترفند دیگری از سوی دشمنان امت ایران عنوان کرد و گفت: امروز دشمنان که توانایی رویارویی مستقیم و نظامی با جمهوری اسلامی را ندارند، می خواهند با تشدید تحریم های اقتصادی ملت ایران را به زانو درآورند، ولی خوشبختانه ملت ایران همانند کوه استوار در مقابل این توطئه ها ایستاده است.

امام جمعه سنندج با تاکید بر اینکه این وضعیت هرگز پایدار نخواهد ماند، گفت: بیش از 40 سال است که دشمنان دست به هر توطئه ای می زنند که انقلاب اسلامی را ضعیف و حتی سرنگون کنند، ولی به حمد خداوند تاکنون در عملی کردن نیات شیطانی خود ناکام مانده اند که این را باید نصرت الهی دانست.

ماموستا خدایی در پایان سخنان خود دوباره از مردم استان کردستان خواست که در برابر کروهگ ها و فرقه های ضاله و منحرف ایستادگی کنند و افزود: امروز بسیاری از کروهگ های مسلح و تروریستی در منطقه به دنبال ایجاد ناامنی در استان هستند و در چند ماه پیش ده ها جوان رشید این مرز وبوم را به خاک و خون کشیده اند، لذا باید نسبت به فعالیت این گروه های منحرف و ضددینی هوشیار باشیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha