جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عیادت از مسؤول مدرسه علمیه آیت الله کوهستانی

رییس ستاد دهه غدیر کشور از سوی حضرت آیت الله نظری خادم الشریعه از حجت الاسلام والمسلمین شیخ اسماعیل کوهستانی، مسؤول مدرسه علمیه آیت الله کوهستانی عیادت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام محمود نظری خادم الشریعه، رئیس ستاد دهه غدیر کشور  به نمایندگی از حضرت آیت الله نظری خادم الشریعه، از حجت الاسلام والمسلمین شیخ اسماعیل کوهستانی، مسؤول مدرسه علمیه آیت الله کوهستانی عیادت کرد.

 رئیس ستاد دهه غدیر کشور با حضور در بیت حجت الاسلام والمسلمین کوهستانی ضمن عیادت از این روحانی وارسته، برای بهبودی ایشان از  درگاه خداوند متعال شفای عاجل عنایت کرد.

حجت الاسلام نظری خادم الشریعه در این دیدار همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله  کوهستانی(ره) از این عالم وارسته به عنوان شخصیتی کم نظیر در محیط حوزه و روحانیت یاد کرد.

رئیس ستاد دهه غدیر کشور با بیان این که سیره علمی و عملی شخصیت های کم نظیری همچون  آیت الله  کوهستانی(ره) باید بیشتر به جامعه امروز معرفی شوند، بیان داشت: این چنین بزرگانی بهترین الگو برای رشد و تعالی علمی و معنوی جامعه امروز محسوب می شوند.

حجت الاسلام نظری خادم الشریعه به زهد و تقوای بی نظیر آیت الله کوهستانی(ره) اشاره کرد و گفت: این فقیه وارسته عمر با برکت خود را در جهت اعتلای دین و تربیت و پرورش سربازان حضرت ولیعصر(عج) سپری کردند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha