پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ آیین بدرقه خادمان موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س)  در مسیر پیاده روی نجف تا کربلا

حوزه/ مدیر موکب آستان مقدس با ضروری دانستن حفظ اتحاد و انسجام در فعالیت‌های موکب آستان مقدس گفت: ما در عین این‌که زیر پرچم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در مسیر نجف تا کربلا میزبان زائران اباعبدالله الحسین علیه‌السلام هستیم، میهمان مردم عراق و گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری و مرجعیت عراق هستیم.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌ صفر فلاحی عصر امروز در آیین بدرقه خادمان موکب آستان مقدس در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی در عمود 1080، با اشاره به سخن پیامبر(ص) که فرموده‌اند: «حسین از من است و من از حسینم»، گفت: کسی این سخن را بر زبان آورده است که قلب او جایگاه کلمات قرآن و وحی الهی است، پیامبری که روح او به بلندای ارواح همه بشریت و انسان کامل است.
وی بابیان این‌که این سخن نشان می‌دهد که امام حسین علیه‌السلام تمامی ویژگی‌های پیامبر را دارند، گفت: امروز قطره‌ای از محبت امام حسین علیه‌السلام موجی از انسان‌ها و عالمی را به حرکت درآورده است. قیام امام حسین علیه‌السلام منشأ تمامی قیام‌ها علیه ظلم و استبداد و در مسیر آزادگی است.
معاون فرهنگی آستان مقدس درباره فعالیت خادمان حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در خدمت‌رسانی به زائران امام حسین علیه‌السلام در عمود 1080 گفت: خداوند به خادمان این بارگاه نورانی توفیق داده که چهارمین سال نیز برای خدمت به زائران سیدالشهدا(ع) در سرزمین عراق که مزین به نام اهل‌بیت(ع) است، حضور یابند.
وی عنایت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و حمایت تولیت و معاونان آستان مقدس را عامل ادامه یافتن این خدمت به زائران امام حسین علیه‌السلام دانست و ضمن تقدیر از این تلاش‌ها، خواستار اهتمام هرچه بیشتر خادمان در این مسیر شد.
حجت‌الاسلام‌ فلاحی با ضروری دانستن حفظ اتحاد و انسجام در فعالیت‌های موکب آستان مقدس گفت: ما در عین این‌که زیر پرچم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در مسیر نجف تا کربلا میزبان زائران اباعبدالله الحسین علیه‌السلام هستیم، میهمان مردم عراق و گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری و مرجعیت عراق هستیم.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha