جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اربعین

حوزه/ سخنران حرم بانوی کرامت گفت: حضور شیعیان در کنار حرم امام حسین علیه السلام و مراسم با شکوه اربعین می تواند عظمت اهل‌بیت(ع) را در دنیا نشان بدهد و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان اهل بیت(ع) باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام عصاری  در شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت  در جمع زائران گفت: نصرت و یاری اهل‌بیت(ع) به وسیله اموال و ثروت، امری ارزشمند و ماندگار است و می تواند به عنوان صدقه جاریه حتی بعد از مرگ نیز جاری و ساری باشد و دیگران از آن بهره مند شوند.

وی افزود: نوع دیگر کمک در راه خدا و یاری رساندن به اهل‌بیت(ع) تقویت مالی جبهه های نبرد علیه دشمنان دین و اسلام است که انسان‌ها باید با اموال خودشان به این سنگر های الهی کمک نمایند.

سخنران حرم بانوی کرامت با اشاره به نزدیکی مراسم اربعین حسینی خاطر نشان کرد: در اربعین امام حسین علیه السلام، موکب داران عراقی و ایرانی با تمام توان مالی خود، به زائرین خدمت رسانی می کنند و از اموال خودشان در راه امام حسین علیه السلام هزینه می کنند که امری بسیار ارزشمند و بابرکت است.

حجت الاسلام عصاری یادآور شد: عده ای هزینه ایاب و ذهاب زائرین امام حسین علیه السلام را پرداخت می کنند و با این اقدام و پرداخت اموال خود، مکتب اهل‌بیت(ع) را یاری می رسانند.

سخنران حرم بانوی کرامت در ادامه افزود: حضور شیعیان در کنار حرم امام حسین علیه السلام و مراسم با شکوه اربعین می تواند عظمت اهل‌بیت(ع) را در دنیا نشان دهد و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان اهل بیت(ع) باشد.

وی افزود: برگزاری جلسات عزاداری در مساجد، حسینیه‌ها و منازل نیز به‌نوعی نصرت مالی اهل‌بیت(ع) است و مجالسی که احادیث و فضایل حضرات معصومین  علیهم السلام در آن‌ها گفته شود، مورد محبت اهل‌بیت(ع) بوده و ائمه معصومین به بانی مجلس رحمت فرستاده و زندگی او را در دنیا بابرکت می‌سازند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha