پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کتابخانه

مدیر عامل کانون نابینایان (جلوه امید) استان قم از خدمات خوب و بسیار ارزشمند نهاد کتابخانه های عمومی استان به روشندلان قمی تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام منصور رضوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق، اظهار داشت: در زمینه های فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی قم فعالیت های خوبی در رابطه با عزیزان روشندل داشته که شامل تهیه و توزیع کتاب های خط بریل، همچنین ارایه سی دی های آموزشی و دیگر فعالیت های اطلاع رسانی و فرهنگی می شود.

وی افزود: البته تامین همه نیازهای فرهنگی و آموزشی نابینایان استان نیازمند توجه و حمایت بیش از پیش مسئولان استان است که امیدواریم در این خصوص شاهد توجه بیشتر باشیم.

مدیر عامل کانون نابینایان استان قم همچنین بیان داشت: طبق آماری که سازمان بهزیستی اعلام کرده در سطح استان قم بیش از 2 هزار نابینا و کم بینا وجود دارد که از این تعداد، بیش از یک هزار و پانصد نفر دارای پرونده فعال هستند.

وی اضافه کرد: این کانون نیز سابقاً فعالیت داشته اما بنابه دلایلی که بنده از آن ها اطلاعی ندارم، چند سالی غیر فعال بوده تا این که سه چهار ماهی است دوباره فعالیت خود را از سر گرفته و هدف ما نیز این است که قابلیت ها و توانمندی های بالای نابینایان در زمینه های مختلف اعم از هنرهای دستی و قرائت قرآن و مباحث علمی و فعالیت های فرهنگی و ورزشی را به خوبی به جامعه منعکس کنیم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha