شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اسکان زائران اربعین

​حوزه/ سرپرست فرمانداری شهرستان سقز گفت: سال گذشته ۱۸ هزار زائر اربعین از استان های آذربایجان غربی و شرقی و اردبیل از مسیر سقز به سمت کربلا حرکت کردند و چهار هزار نفر شبانه در زائرسراهای شهرستان اسکان داده شدند و پیش بینی امسال ۱۵ هزار زائر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، کامیل کریمیان، سرپرست فرمانداری شهرستان سقز صبح امروز در جلسه ستاد پشتیبانی و استقبال از زائرین اربعین حسینی(ع)، اظهارداشت: پیاده روی اربعین حسینی بزرگترین حرکت و اجتماع انسانی است.

کریمیان افزود: بسیاری از بزرگان دین اسلام، امام حسین(ع) را عامل وحدت آفرین مسلمانان می دانند و محبت و عشق به حسین(ع) تنها مختص شیعیان نیست و در جاده های اربعین، چیزی فراتر از وحدت در حال شکل گیری است و آن همدلی میان مسلمانان و آزادگان جهان است.

سرپرست فرمانداری شهرستان سقز با بیان اینکه استقبال و پذیرایی از زائران اربعین حسینی، اقدامی معنوی است، ادامه داد: انتظار می رود ادارات در راستای کمک های معنوی و مادی این ستاد را همکاری کنند.

کریمیان در پایان سخنان خود ابراز داشت: سال گذشته ۱۸ هزار زائر اربعین از استان های آذربایجان غربی و شرقی و اردبیل از مسیر سقز به سمت کربلا حرکت کردند و چهار هزار نفر شبانه در زائرسراهای شهرستان اسکان داده شدند و پیش بینی امسال ۱۵ هزار زائر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha