پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
یعقوبی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: هندسه فکری مقام معظم رهبری بر استفاده از جوانان کشور در همه صحنه‌ها شکل گرفته و ایشان در بسیاری از سخنانشان، اعتماد به جوانان و جوان‌گرایی در مدیریت کشور را به مسئولان کشور گوشزد می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در آیین تکریم و معارفه مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مرکز استان که در مسجد دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: هندسه فکری مقام معظم رهبری بر استفاده از جوانان کشور در همه صحنه‌ها شکل گرفته و ایشان در بسیاری از سخنانشان، اعتماد به جوانان و جوان‌گرایی در مدیریت کشور را به مسئولان کشور گوشزد می‌کنند که این نشانه کارایی و توانایی بسیار زیاد جوانان این مرزوبوم است.

وی با اشاره به این‌که ما جوانان را مشکل نمی‌دانیم، افزود: در بسیاری از صحنه‌ها که مصوبات و قیدوبندهای اداری اجازه کار را به مسئولان نمی‌دهد، این جوانان غیرتمند کشور هستند که آتش به اختیار عمل می‌کنند و بار را از دوش هم‌میهنان برمی‌دارند و نمونه بارز آن گروه‌های جهادی هستند که در سوانح طبیعی و ... به آسیب دیدگان امدادرسانی می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری جوانان امروزی فکور هستند و چیزی از جوانان قبل انقلاب کم ندارند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با اشاره به خطرات و تکلیف دانشجویان در مواجهه با تهاجم فرهنگی، افزود: مقام معظم رهبری دانشجویان را افسران جنگ نرم لقب داده‌اند و این یعنی یک دانشجو باید دشمن‌شناس باشد و بتواند راه‌ها نفوذ دشمنان را به‌طور آتش به اختیار ببندد و منتظر مصوبه و دستور مافوق نباشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در خاتمه با تأکید بر نشاط و پویایی بیشتر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، بی‌حرکتی دانشجویان و عدم پویایی دانشگاه‌ها را یک آفت عنوان کرد و گفت: دانشجو باید به هر طریقی در جامعه دینی نقشی مؤثر داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha