جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
توزیع ارزاق بین نیازمندان

حوزه/ رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان گفت : همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه سلام الله اولین بسته ارزاق، از سوی مرکز خیریه سلالة الجواد(ع)، بین بیش از یکصد خانواده نیازمند کاشانی توزیع شد.

حجت الاسلام اصغر توسلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، با اعلام این خبر گفت: براساس تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و با بهره گیری از سخنان امام راحل مبنی براینکه ما می خواهیم مردم در کنار بقاع متبرکه به آرامش برسند، لذا در راستای انجام امور فرهنگی و ترویج فرهنگ وقف و صدقه جاریه در جامعه، مرکز خیریه سلالة الجواد(ع) کاشان از سوی آستان مقدس امامزاده سلطان‌ امیر احمد(ع) راه اندازی شد.                                                                                    

وی، با بیان اینکه مرکز خیریه سلالة الجواد(ع) با هدف کمک به نیازمندان محدوده و رفع مشکلات آنان راه اندازی شده است، افزود: این مرکز در مرحله اول فعالیت خود اقدام به توزیع بسته های ارزاق بصورت ماهیانه بین نیازمندان آبرومند کرده که شامل گوشت مرغ گرم و سایر اقلام غذایی می باشد.   

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان اضافه کرد: همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت رقیه(س)، بسته های ارزاق بین بیش از یکصد خانواده نیازمند توزیع شد.                                                                            

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان ابا اشاره به این که مرکز خیریه سلالة الجواد(ع) در نظر دارد با معرفی بیماران نیازمند به پزشکان متخصص و فوق تخصص، در زمینه درمان آنان نیز اقدام کند، خاطرنشان کرد: خیرین می توانند با پرداخت مبلغ ماهیانه چهارده هزارتومان، به آسانی میزبان یک خانواده نیازمند واقعی و آبرومند باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha