شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دانشجویان انجمن اسلامی در آمریکا «هفته خیریه» برگزار می کنند

حوزه/ دانشجویان انجمن اسلامی دانشگاه جورج واشنگتن با همکاری دانشجویان در سرتاسر جهان و کمک سازمان امداد اسلامی، قصد دارند «هفته خیریه» برگزار کرده و برای یتیمان و مدارس کشورهای فقیر کمک مالی جمع آوری کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، دانشجویان انجمن اسلامی دانشگاه جورج واشنگتن در آمریکا با همراهی هزاران تن از دانشجویان در سرتاسر جهان، در چند روز آینده گردهمایی یک هفته ای برای جمع آوری کمک های مالی برای یتیمان و مدارس در 7 کشور جهان راه اندازی می کنند.

 این نشست با عنوان «هفته خیریه» یک کمپین جهانی به منظور جمع آوری کمک های مالی برای کشورهای مختلفی چون سومالی، پاکستان و آفریقای جنوبی ایجاد می شود.

اعضای انجمن اسلامی قصد دارند میزبان حداقل 11 گردهمایی باشند که شامل فعالیت های مفرح و همچنین برپایی باجه های فروش غذا برای جمع آوری کمک های مالی می شوند.

انجمن نخستین نشست خود را قرار است هفته آینده در روزهای 22 تا 28 اکتبر برگزار کند. به علاوه بنیاد «امداد اسلامی» یک سازمان بین المللی بشردوستانه اسلامی در جهان نیز که امدادرسانی، غذارسانی و امنیت را برای مردم در مواقع حوادث طبیعی فراهم می کنند، از همکاران این رویداد خواهد بود.

عبدالله تغییر رئیس انجمن اسلامی دانشگاه در این باره به خبرنگاران گفت: ما از ترم تحصیلی گذشته تا کنون با دیگر مراکز در ارتباط بوده ایم تا آن ها را به شرکت در این امر خیر تشویق کنیم.

احمد هیثم علی خزانه دار انجمن اسلامی در این باره گفت: انجمن اسلامی قرار است میزبان مراسم باشد و ما قصد داریم با دانشجون انجمن آفریقایی نیز همکاری داشته باشیم.

هیثم افزود: ما می خواهیم هفته خیریه فرصت های بیشتری را برای کمک رسانی و خدمات اجتماعی فراهم سازد.

گفتنی است برنامه های متنوع «هفته خیریه» که هر از چندگاهی در دانشگاه های سرتاسر جهان برگزار می شوند تاکنون موفق به جمع آوری 3 میلیون دلار برای امور خیریه شده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha