جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فرشتگان

حوزه/ در معراج داخل بهشت شدم، در آنجا سرزمينى را ديدم كه فرشتگان با خشت هايى از طلا و نقره بنايى را مى ساختند. هراز گاه دست از كار مى كشيدند. از آنها پرسيدم كه چرا گاهى دست از كار مى كشيد. در جوابم گفتند هرگاه مؤمنى ...

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، کتاب «بهترين پناهگاه حكايات و داستان هاى نماز» اثری از آقای رحيم كارگر محمديارى است که به بیان داستان های گوناگون از نماز و نمازگزاران پرداخته که منتخبی از این داستان ها در شماره های گوناگون تقدیم علاقمندان می گردد.

* ثواب زياد تسبيحات اربعه

پيامبر اسلام صلى الله عليه و آله مى فرمايد:

در معراج داخل بهشت شدم، در آنجا سرزمينى را ديدم كه فرشتگان با خشت هايى از طلا و نقره بنايى را مى ساختند. هراز گاه دست از كار مى كشيدند. از آنها پرسيدم كه چرا گاهى دست از كار مى كشيد. در جوابم گفتند هرگاه مؤمنى ذكر تسبيحات اربعه را مى گويد، ما برايش بنايى را استوار مى كنيم، هر گاه آنها از ذكر باز مى ايستند، ما هم دست از كار مى كشيم، تا اينكه آن مؤمن دوباره لب به تسبيح و ذكر خدا بگشايد.

تسبيحات اربعه جزو ذكر نماز است كه ثواب و پاداش زيادى را خداوند بر اين ذكر قرار داده . چه خوب است انسان در همه حال به اين دعاى پر فضيلت توجه و مداومت داشته باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha